Reklam Kurulu, "Coca-Cola Zero" ve "Pepsi Max" ürünlerinde "sıfır şeker" tanımlaması yaparak tüketiciyi yanıltıcı ve aldatıcı reklam yaptıkları gerekçesiyle Coca Cola Meşrubat Pazarlama ile Pepsi Cola Servis ve Dağıtım şirketlerine hem reklamları durdurma hem de şirket başına 60,000 YTL idari para cezası verdi.
Türk-İş'ten yapılan yazılı açıklamada, Konfederasyona bağlı Şeker-İş Sendikası'nın Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu'na yaptığı şikayet sonucunda kurulun 12 Ağustos'ta aldığı kararda, Coca Cola ve Pepsi firmaları tarafından piyasaya sürülen ve "sıfır şeker-şekersiz maksimum tat" sloganlarıyla tanıtılan ürün reklamlarının tüketicileri yanıltıcı ve aldatıcı nitelikte olduğuna karar verildiği belirtildi...
Türk-İş'ten yapılan yazılı açıklamada, Konfederasyona bağlı Şeker-İş Sendikası'nın Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Reklam Kurulu'na yaptığı şikayet sonucunda kurulun 12 Ağustos'ta aldığı kararda, Coca Cola ve Pepsi firmaları tarafından piyasaya sürülen ve "sıfır şeker-şekersiz maksimum tat" sloganlarıyla tanıtılan ürün reklamlarının tüketicileri yanıltıcı ve aldatıcı nitelikte olduğuna karar verildiği belirtildi...