25 Haziran 2010 Cuma

KARIM ELALEMİN İLİŞKİSİNİ KURTARICAM DİYE BİZİM İLİŞKİYİ PİJ ETTİ AFEDERSİN!




Sayın Lanbanu Ohnur. Size bu mailimi Necdet Abimin ortanca kızı Berivangilin bilgisayarından atıyorum.
Çünkü üç aydır kendi evimde değil, Necdet Abimin evinde adeta bir sığıntı gibi kalıyorum.
Çünkü hanımım Kübranur'la bir hiç yüzünden ilişkimizi bitirdik. Kalbim ve kalçam kırık.
Çünkü, sığıntı olarak kaldığın evdeYengem Hafize'ye ayıp olmasın diye kendi donlarımı ve çoraplarımı yıkayıp motosikletle işe giderken arka seleye bağlamak suretiyle rüzgarda kurutuyordum. Ancak bağladığım çoraplardan biri seyir esnasında seleden kurtulup motorun tekerine dolanınca Gaziosmanpaşa'daki bir Bereket Döner şubesine fitrin camından girdim, kalçamı kırdım, motoru pert ettim.
Ne yalan söyleyeyim kaza geçirdiğim vakit için için seviniyordum Hesabıma göre kazayı duyunca hanımım Kübranur soluğu Baltalimanı Kemik Hastanesi'nde alacak gözyaşları içinde bana sarılıp "Oh Ferruh, Tanrı'ya şükürler olsun, iyi ki kazayı ufak bir kırıkla atlatmışsın. Bir an için seni tamamen kaybetme korkusu yaşadığımda yaptığım hatayı anladım, ben sensiz olamam, bana bir şans daha ver" diyecek. Nerdee?
Yengemgilin demesine göre ben Baltalimanı Kemik Hastahanesi'nde ecelle pençeleşirken Kübranur bir otobüs dolusu kadınla "Gönülçelen Dizisi" nin setini ziyarete gitmiş. Vay efendim o dizinin başrol oyuncuları birbirine çok yakışıyolarmış, Tuğba Büyüküstün'le Cansel Elçin dizideki gibi gerçek hayatta da sevgili olsaymışlar ya.

İLK KEZ CANER'LE TÜLİN'İN İLİŞKİSİNİ KURTARMAYA KALKIŞMIŞTI

Kübranur tee Caner- Tülin aşkından beri bi takım dizi kahramanlarının felan aralarını yapmaya, bi ayrılıp bi barışan ünlülerin ilişkilerini kurtarmaya kendini adamış bir kadın. Şöyle söyliyim Bülent Hanım ikinci kocası Armağan Bey'le ilk kez nişanı attığında geceyarısı "Yahu bu kadın hiç mutluluğu bulamayacak mı, nooldu da nişanı attılar acaba" diyerekten kendince olayı aydınlatmak için semtimiz Yenibosna'dan korsan taksi tutup İzmir'e gitmiş bi insan kendisi.
Orda Armağan Bey'e ulaşmayınca "Belki olay Bülent'in ilk kocası, baba tarafından Alman Cem Adler Beyefendi yüzünden patlakvermiştir" diyerek Almanya'nın Köln Kentine gitmek isterken Lufthansa Havayolları'na ait A340 tipi bir uçağın iniş takımlarına saklanmış bir halde yakalandı. Bunlardan başka;
* Rafet El Roman- Tuğba Altıntop ikilisini tekrar bir araya getirmek için, Rafet'in çocuklarına bakıcılık yapan kadına "Rafet'in yakasından düş, senin yüzünden Tuğba'ya geri dönmüyo. Vallahi evini basar seni cırmak içinde bırakırım, evini taşlatırım, seni abimgile dövertittiririm" şeklinde tehtid telefonları açtığı gerekçesiyle tutuklanıp üç ay hapis yattı.
* Kadıköy'de konservatuar'ın damına çıkıp Sibel Can Hakan Ural'a geri dönsün ortada iki yavru var, herkeş için doğru olan bu, yoksa kendimi burdan aşşağı atarım" diye bağırarak konservatuarın damındaki bütün kiremitleri meydana attı.
* "Beyaz'la Tanem bi yuva kursunlar, Beyaz artıkın bekârlığa veda etsin, adak adadım" diyerekten ithal malı angus davar alıp apartmanın bahçesine bağladı.
Daha hangi birini anlatayım... Ben her seferinde sırf ilişkimiz zarar görmesin diyerekten kendisini affedip bağrıma bastım.
O sevdiği ünlülerin ilişkilerini kurtarmaya giderken yol masrafı yapmasın diye ikinci el bir Doblo aldım. Feys ve Twitter'den ünlüleri dakikası dakikasına canlı olarak izleyebilmesi için 24 aylık taahhütname imzalayıp sınırsız internet bağladım.

ELALEMİN İLİŞKİLERİNE MASRAF EDERKEN KREDİ KARTIM PATLADI TEFECİLERİN ELİNE DÜŞTÜM

Annem "Canını kurtar, borcunu kapat" diye bana bi miktar para verince kardeşlerimle birbirimize düştük.
Kızkardeşim Suhiye "Anamın miras parası üzerinde hepimizin hakkı var, kadıncağızı kandırıp paraları elinden alıyosun" diyerekten kocası Mevlüt'ü üzerime saldı. Mevlüt sarhoşkene bana tabanca çekmeye çalışırken, tapancası belinde patladı. O esnada kopup yerinden kurtularak oturma odasının duvarına yapışan çok afedersiniz pipisini duvardan alıp diktirmek üzere hanıma aldığım ikinci el Doblo'yla hastaneye yetişmeye çalışırken kaza yaptık. Suç bende değil karşı istikametten gelen tomruk yüklü kamyondaydı. Kamyoncu suçun kendisinde olduğunu bildiği için ve kendisini dövmemizden korktuğundan olay yerinden kaçıp izini kaybettirdi. Biz enkazın arasında Mevlütgilin pipisini saatlerce aramamıza rağmen bulamadık. Mevlüt'ü hastaneye yetiştirdikten sonra ben bi ihtimal pipiyi olay yerinden kaçan kamyoncu almıştır diyerekten adamın peşine düştüm.
Kamyoncuyu Adapazarında bulup kendisinde kendisininkinden başka pipi bulunmadığını anlayarak eve döndüğümde aradan iki ay geçmişti. Ben eve dönüşümde ocakta kaynayan bir çorbayla beni şevkatle kucaklayacak başını omzuma koyup maceralarımı dinleyecek bir eş bekliyordum. Ama nerdee? Kübranur bir zeytinyağı edasıyla üste çıkarak "bunca zamandır neredeydin be Allahın adamı" diye bana çemkirdi. Hatta beni evden kovdu.
Ben gurbette enişte pipisi peşindeyken Kübranur çoktaan evde benim eşyalarımı, bir kere bile ütüleyip yıkamadan bir bavula tıkıştırmış ilişkimizi bitirmek üzere yolumu gözlemeye başlamıştı. O arada kimbilir kaç ünlünün ilişkisi için çaba sarfetmiş ama bizim ilişkimizi acımadan bitirmişti...
Çaresiz elimde bavul sokaklarda dolaşmaya başladım. Eniştemin pipisinin kopmasına neden olduğum için ailemin yanına da dönemezdim. Gidip bir otel odasına yerleştim. Otelde bavulumu açıp yerleştirirken buruşuk bir pantolunun cebinde başlangıçta ne olduğunu anlayamadığım bişey buldum. Kurumuş kaysı gibi tuhaf birşeydi. Bir anlam vermeyip kederli otel odamdaki komodinin üstüne koyarak yorgun bir şekide uykuya daldım.

ENİŞTEMİN PİPİSİYLE OTEL ODASINDA BİR GECE GEÇİRDİM

Sabah uyandığımda herşey yerliyerine oturdu. Bavuldaki buruşuk pantolon kaza günü üzerimde olan pantolondu. Heryere bakmış fakat kazanın şokuyla pantolunun cebine bakmamıştım. Hepsinden daha da kötüsü eniştemin pipisiyle otel odasında bir gece geçirmiştim. Neden olduğum tüm felaketler ve kara talihim yüzünden o dakka otelden atlayarak intahar ettim.
Bu satırlardan da anlaşılacağı gibi ölmeyi beceremeyip altı aylık bir hastane macerasından sonra büyük abim Necdetgilin evine sığındım.
Ama noolursa olsun onu haala seviyorum Lanbanu Hanım. Eşim Kübranurla yeniden tertemiz bir ilişkiye başlamaya hazırım. Kendisini ikna edebilecek miyim sizce? Hee, ne diyosunuz?
* * *
Ferruh, yaşam her virajında ne de güzel deneyimler yaşatmış, bak ne güzel olgunlaştırmış seni. Evren sana bişeyler anlatmaya çalışmış. Umarım anlamışsındır, ben anlamadım.
Herzaman söylediğim gibi kurtulmayacak ilişki yoktur. Şikagolu İlişki uzmanı Susannah Oberthall bakınız ne güzel söylemiş.
"Kaz götüne yumurta gelmeyince 'ubreh ubreh' diyin dolaşır".
Çok pardon bu lafı Susannah Oberthall söylemiş olamaz, daha çok bi ananane lafına benziyor. Asistanım Süay, notlarımı karıştırmış olmalı. Her neyse ben sana ezberimden bi laf söyliyim:
"İlşkiler frozenfood (dondurulmuş yemek) gibidirler. Taraflardan herhangi biri bu asırlar önce dondurulmuş yemeği yüreğinin mikrodalga fırınına atarsa ortaya tadından yenmeyen leziz bir yemeğin çıkması an meselesidir"
Uzun lafın kısası sizin ilişki de kurtulur, Ferruh ya da Nadir Bey. Tektaş yüzük al, minik sürprizler filan... Tatilde kruvaziyer turizmini düşün, gemiyle dolaştır, Azor Adaları iyi bir destinasyon olabilir. Keten ceket, gabardin bermuda... Parmakarası terlikten uzak dur, bi miktar da nakit para ver...
Göreceksin sevgi tomurcukları ergeç baş verecektir. Evren sevgiyi geri çağıracak, yine nutlu olacaksınız.
Işık gözünüze girsin...
TEMMUZ LMANYAK DERGİSİ'NDEN ÖZETLE