9 Ekim 2012 Salı

SENATÖR ADAYINIZ BUNALGÜL PEREMECİOĞLU


            - Allo, miriba Bunalgül ban. Bişi söölicam, Sıkılhan biz Büzge'yle milletvekili olmaya karar verdik. Çisil "ben de olucam" diyo ama bana kalırsa anca muhalafat olucak o. Büzge'yle ban MKYK üyesi felan olucaz, divan başkanı, as kâtip, konsülos, ombısman.... Bööle şeyler...

            - Hedef 2071 heralde. Ozamana kadar anca zaten...

            - Yok ya heman, önümüzdeki seçimler. "18 yaşındakilere seçilme hakkı verilcek" deniyo. Feysbuk listemle Tuvitır'daki followerlerim oy verse direkman girerim Senatör olurum.

            - Senatör bizde yok Bunalgül.

            - Ban getiricem belki... Allah Allah, biliyo musun ki porogramımı... Bişi sorucam şansölye var mı bizde?

            - Gugıl var, ordan bakabilirsin, eheh...

            - Niye dalga geçiyosun ki meclisin kutsal çatısı altında benimlen? Azcık "Âkil Adam" ol artık Sıkılhan ya. Sence de artık bazı şeylerin vakti gelmedi mağ? Bakar mısın gene gülüyo yaaa. Bişi söölicam, manyak mısın san?

            - Bi an için seni meclis kürsüsünde "Bişi söölicam" derken düşündüm de...

            - Tebi herkes istediğini düşünmekte özgür bi ülke burası Sıkılhan. Düşüncelerine katılmasam da onları söyleme hakkın için... Aman neyse yaa... Bişi söölicam, ne diicam? Ha... Çisil "Mecliste babet ayakkabı giyilmiyo iç tüzüğe ters gelir" diyo. Eteğe pantolona felan karışıyollar ama ayakkabıya karışıcaklarını zannetmiyorum. Bence Çisil'in kendi uydurması o. "Neden bööle bişe uydursun ki? " diyceksin. Bilmediğin şeyler var, ayağa ayakkabıya felan takıntılı o karı. Çünkü... Bak aslında bunu gizli oturumda konuşmamız lazımdı ama ben sööliyim şimdi sana; çünkü Çisil'in bi ayağı altı parmaklı.

            - Oeh... Oturuma süresiz ara veriyorum Bunalgül!
 
Haftanın Leman'ı Sıkılhan Köşesinden kısaltılarak