13 Kasım 2007 Salı

Blogların Amiral Gemisi Soruyor: "Devlet Bakanı'ndan Rap Star Olur Mu?"

Almanya ve Fransa dışişleri bakanları, Türk rapçi Muhabbet’le stüdyoya girdi ve Muhabbet’in Deutschland (Almanya) adlı şarkısını göçmenlere kucak açtıklarını göstermek için seslendirdi. Almanya Dışişleri Bakanı Frank-Walter Steinmeier ve Fransa Dışişleri Bakanı Bernard Kouchner, bugün Berlin’de düzenlenen Almanya-Fransa hükümet görüşmeleri çerçevesinde “P.L.A.K Music” adlı müzik şirketinde Türk rap yıldızı Muhabbet ile bir araya gelerek, şarkıcının “Deutschland” (Almanya) adlı parçasını birlikte seslendirdi.

Ntvmsnbc

OLUYOSA PEÇETEYE YAZIP FAKSLASAK BİZE BU PARÇAYI DA OKURLAR MI ACABA? OKURLARSA KONSER İÇİN DE Bİ SÖZ ALSAK ASLINDA, HAZIR HEPTEN GAZ ALMIŞKEN YANİ...

AZINLIKTAN KIZ ALDIM, BAŞLIĞINA 4.000 EURO SAYDIM

Dinle beni, bak buraya şimdi siyahsın biliyorum dostum
Caddeler avam, sanma kavgam, bitsin senle istiyorum
Sınırları çiz, boyama sakın kanla, ama biraz olsun dolsun cebin sigortanla
Cezayirli kara, Türk kara, Karayipli kara ve benim bir ton açık senden
Varoş orası duvarda boya doya doya kokla, senin yurdun uzak benden
Say hupss say to hey well c’on çek dis avvvvut
Sil yeri, kurut ceketi, sür taksiyi, yala merdivenleri hepimizin görevi
Haleluyaaah Avrupa Birliği, hadiii luyaaah Avrupa Birliği…
Yedim döneri, içtim şarabı, öptüm arabı, teni kara kaşı kara bahtı kara
Sürt bezi, dök teri, in yeraltına, temiz bırak şehri
Uuuu yeeehh ma ma ma ma ma yyyykrofon şov
Yabadabaduba yaaa ma ma ma ma yyyykrofon şov
Elleri göriyim elleri… Münih buraya oturmaya mı geldin arkadaşım
Sion şovalyeleri, Bremen mızıkacıları, Turco etnisite hadi anacım hooop Paris, hopp Kölnn haydi şimdi hep beraber
Fuck fuck faaaak! Ficke dich mein volk ein volk!!!
Gemüssen zusammen, arşloh Auslandern
Ohhhh yeaaah, çekdis avut dıbrıveynav!

Yazan: Alper Atalan