3 Kasım 2007 Cumartesi

KANTİN MAFYASI HABERİ

Adapazarı'nda bir ilköğretim okulunun kantin ihalesini alan kişi, okulda silahlı saldırıya uğradı. Olay, dün sabah Mustafa Kemalpaşa İlköğretim Okulu kantininde meydana geldi. İddiaya göre, kantine elinde silahla giren Berhan Ö. (28) adlı genç, kantin ihalesini kazanan Enis Varnalıoğlu'nu (32), öğrencilerin gözleri önünde ayaklarından tabancayla vurdu.
(Yenişafak)

KANTİN MAFYALI SIKILHAN YAZISI

- Alo Sıkılhan Kardaş, Hırgürkan Yırtıcı ben, nasısın yiğit? Şimdi şöyle: Eşortmanları çekip geliyosun, okulun yan bahçesindeki armut ağacını indiricez. Var ya hani Kastamonu Kış Armudu bööle yumruk gibi elemanlar veriyo her sene…
- Niçün, size bir yanlışı mı oldu armut ağacının?
- Bize kimse yanlış yapamaz o ayrı. Kasten yapmıyo tabi de delikanlının ekmeğiyle oynuyo biyerde. Nerden baksan yediyüzelli tane armut veriyo. İstediğine verir saygı duyarım ama bizim okulun öğrencilerine verirse kimseyi tanımam bitiririm o ağacı ben. Okul kantini için ihaleye girdik o kadar para döktük, avanta dağıttık, müdüre koltuk çıktık, şu oldu, bu oldu. Herkeş kantinden plastik kaşarlı sıhhi sucuklu karışık tostla sarı boyalı gazoz alacağı yerde ordan bedavaya şerefsiz bi armudu koparıp haşır huşur yerse ben paramı nası çıkarıcam? Burda kantin dışından kim yiyecek getirir götürür yer içerse karşısında Hırgürkan Yırtıcı ve Ailesi’ni bulur…
- Anladım o armut ağacı sizin soy ağacına balta oluyo.
- Yırtıcı Gourup şevkatlidir, yeri gelir babadır, şişe parası kesmez, yolsuz kardaşlara ramazanda bedava çift kaşarlı tost dağıtmaktan çekinmez. Vatanını en birinci seven, mert, kalleş haine belâ, çakala kâbus, sevince delikanlı gibi seven, kızınca ecel saçan bir gourouptur Yırtıcı Gouroup… Gelgelelim ekmeğine, bacısına, kardaşına yangözle bakan armutlara da ceza kesmesini biliriz… Sen gel ben de balta felan var infaz edelim şerefsizi, çıkan odunu da Kumburgaz Princess Otelin yanında bi yazlık var bizim, kışın karı marı atıyoruz, oranın şöminesinde yakarız. Yanlış anlama başka türlü olsa o armutla meselem olmazdı benim, hakkaten iyi bi armut.
- “Armudun iyisi” diyosun.
- Laf sokuyosun… O da güzel. Dur lan orda sen. Dur orda bi yere gitme eşşoğleşek, Yırtıcı Gourup’a “ayı” diyen şerefsiz. Bize karşı koymak sana mı kaldı lan, Müdürler Amirler bile “Okullarda yemek yasak olsun” diye kantin camiasına yol verdiler, sana mı kaldı lan bizimle alay geçmek. Şarrafsiz yavuşak!