23 Mart 2008 Pazar

LÜZUMSUZ LAKIRDILAR

İLİŞKİ UZMANI VE YAŞAM KOÇU SARI DOBRA LANBÂNU OHNUR BİZLERLE…

* “Onu Kendime Köpek Edebilir Miyim”

Sevgili Lanbânu Hanım, sevgilim bana soğuk davranır oldu. Saçımı yaktım farketmedi, burnumu koparıp “Aşkım bende bi değişiklik görüyo musun” dedim mel mel yüzüme baktı. Geçtiğimiz sevgililer gününde kendisine tarçından kurabiye ve ekşili köfte yaparak önüne ittim, ağzına sürmedi. Bana olan heycanını kaybetti zannedersem. Kendisine aldığım röpteşambırı giymiyor, hep aynı gri eşoftmanla oturuyor, sakal biriktiyor. Öldü zannedip viledanın sapıyla dürttüm “Ah, ananızkm” diye bağırdı. Ben şimdi naapsam da ilişkimizi kurtarsam.

Öncelikle bir daha burnunu koparıp partnerini korkutmamalısın. İlişkinize heyecan katmak için küçük oyunlara başvur. Ona haftanın tek günlerinde iyi davran çift günlerinde kavga çıkar, pazar günlerinde kıskandır. Her perşembe muhakkak kumral ol. Göreceksin ilişkiniz eskisinden daha heyecanlı olacak.

* “Sevgilimle Dans Derslerim Yüzünden Ayrılmak Üzereyiz”

Selam Lanbânu. Yirmili yaşlarda sağlıklı bir erkeğim. Başkalarının sevgilisi “dans dersi alalım aşkıım, noolur” diye bik bik ederken, benimki hepten soğudu. Bana adeta birbuçuk lüle b.ka bakar gibi tiskintiyle bakıyor. Halbusi ben onu mutlu etmek için başladım bu derslere. Arkadaşlarımla her gün davul zurna eşliğinde Nallıdere beldesinin ünlü “Sığırtmaç Halayı”nı çalışıyoruz. Aslında basit: halaybaşı Samet, “Hoba” deyince iki adım sağa gidip sekiyosun “Teey teeey” diye bağırınca tek ayaktan çömelip o şekide zıplıyosun. “Dahaay” diye bağırınca ikişerli ayrılıp elindeki hançerleri partnerinin böğrüne dürter gibi figürlerle bulunduğun yerde döneliyosun. Sonra Halay Başı Samet Davulcu Sinan’a “Hadeee” diye komut veriyo Sinan davulla yere sırtüstü yatıyo halay ekibi tek tek yatmakta olan davulcunun üstünden atlıyo. (…)

Otuzüç sayfalık mektubunuzun sadece bir kısmını buraya alabildim. Zaten ben de Halay Başı Samet ‘in “Hombrağğğ” diye bağırdığı bölümden sonrasını okumadan bıraktım. Sevgilin de seni bırakıcak haberin olsun. Bari bi de yağlı güleş tutaydınız kızcaazın gözü önünde. Söyle partnerine, hızla ordan uzaklaşsın, hayatına küçük heyecanlar katsın, minik çikolatalı kanepeler, romantik komedi, şık bi otriş, yavruağzı bir angora kazak alsın kendine, para ver kıza alışveriş etsin. Sen de en azından perşembe günleri insan ol.

* “Eski Sevgilisini Nasıl Unutturabilirim?

Canım Lanbennu. Benim sorunum sevgilimin bi türlü eski sevgilisini unutamaması. Hep ondan konuşuyor, rüyasında onunla Büyükada’ya gidip bisiklet kiralıyor, hamur işinden uzak durmama rağmen kilo veremiyorum. Bu durumda ne yapmalıyım, gözlerinden öpüyorum Lanbahar …

Yavrum daha iki satırda benim adımı unutup acaip şeyler söylüyosun. Bana kalırsa sevgilinin eski sevgilisi de sensin ama kendini arada bi unutuyosun. Toparlamak için şirin küçük iç çamaşırları giy, kilo al- ver, saçlarını değiştir, takı tasarımı kurslarına başla, çarşambaları esmer olmayı dene.

* “İlişkilerimizde Eski Heyecan Kalmadı”

Muhterem Lanbânu Hemşire, ben hanımlarımdan Zehra ve Süheyda ile gayet iyi anlaşırken Sumru ve Kübra’nın hızla benden uzaklaştıklarına şahit oluyorum. Oysa kendim kadın ruhlarından anlayan biriyimdir. Hanımlarıma daima kendilerine renkli parlak kumaşlar ve çeyrek altın filan alabilmeleri için yeterli miktarda para bırakır, her ay birine zambak kolonyası, cevizli sucuk, keçiboynuzu pekmezi, gibi küççük tatlı hediyelerle sürpriz eder, güzel kelimelerle gönüllerini hoş ederim. Asla karşılarına bakımsız çıkmam, gece entarimi gül yağıyla fısfıslamadan giydiğim, bir kerre dahi sakalımda şehriye yahut marul parçasıyla karşılarında göründüğüm olmamıştır. Ayrıyetten evde Digitürk ve D smart var, hatta Kübra’nın aboneliğini sinema pakedine dahi yükselttim.Hanımlarından herbirine harcasınlar harcamasınlar ayda yedizyüellişer kontör yüklemeyi ihmal etmem. Daha ne edeyim?

Çok hoş. Tatlı küçük süprizler, alışveriş için para kısmını anlamışsınız. Siz de hayatınızda küçük değişiklikler yapın ama. Sakalınıza küçük mavi, eflatun boncuklar takabilirsiniz. Hanımlarınızı alıp go kart yarışları, minik bi konser, çin, meksika ya da başka ülkelerin mutfakları, balsamik sirke, zetinyağı mucizesine götürün. Hayatınızın renklendiğini göreceksiniz. Çöpü dışarı çıkarın. Sürpriz olsun diye mutfağa siz girip tütsülü ringa balığı ve ufak şirin salatalar yapın. Yavrunuzun mezuniyet günü için bir limuzin kiralayın, partnerlerinizle tatlı tatil kaçamakları, spa, kayak, minik süprizler, farklı renkler, kekremsi tadlar, pütür, somon, kaşmir filan…
Atilla Atalay'ın Bu Ayki Lmanyak Yazısından Özetlenerek