21 Mart 2008 Cuma

Tuna Ve Yasemin Çifti Bir Kez Daha Ve Belki De Bu Kez Son Dedirtircesine…

Acı Ve De Gözyaşlara Elim Burkan Hüzün Kırığı Bu Haberi Bizden Duyun İstedik, Hala Duymamışsanız Tabi “Blogların Amiral Gemisi”nin İçi Acıyan Okurları…

Tekrar bir araya gelen Tuna Kiremitçi ve Yasemin Kiremitçi çifti yine yollarını ayırdı. İşte Yasemin Kiremitçi’nin anneyizbiz'deki ayrılık yazısı :

“Bitti....Bir iki gün içinde sağdan soldan duymaya başlayacaksınız. Hatta bugün bile duyanlar olmuş olabilir. Bir de benim ağzımdan duyun istedim. Bugüne kadar hislerimi olduğu gibi paylaşan biri olarak hayatımın bu önemli dönemini paylaşmamak doğru olmazdı. Tuna Kiremitçi ile ilişkimiz sona erdi. Şimdi duyar gibi oluyorum: “Hiii, hay allah”“Nazar mı değdi?”“Biz sizi çok mutlu sanıyorduk.”“Belliydi böyle olacağı...”“Ben seni uyarmıştım...” Herkes haklı olabilir.Alınan tüm yaralara rağmen yeniden denediğim için kendimi kutluyorum ama. Kafamda cevaplanmamış bir dolu soru ve gururumdan daha fazla önemsediğim bir oğlum vardı. Eski eşimin yeniden deneme talebini geri çeviremezdim. Çevirseydim “acabalar” hayat boyu peşimi bırakmazdı. Oğluma bir aile verememekle suçlar dururdum kendimi.Şimdi içim çok rahat. Yapabileceğimi sonuna kadar yaptım.


Mümkün olmayacağını gördüğüm an da bu ilişkiyi gönül rahatlığıyla bitirdim. Bitirdik demiyorum çünkü bu zor görev hep güçlü olana kalır. Yaşadıklarım için asla ve asla pişman değilim. Şimdi ise öyle çok mutlu değilim tabii ama kafam çok rahat. Sadece kalbimde koca bir boşluk var, kim bilir belki bir gün o da dolar. Acelem yok nasıl olsa.Karar verme aşamasında zor bir dönem geçirdim. Onlar kendini biliyor; canım arkadaşlarıma bana güç verdikleri için çok teşekkür ediyorum” (Hürriyet Kelebek)

Alper Atalan