28 Haziran 2008 Cumartesi

KARABÜK FESTİVALİ’NDE OLAY!!!

AKP’Lİ BAŞKAN İKTİDARI ELEŞTİREN YAZAR LATİFE TEKİN'İ “BENİM PARAMLA BÖYLE KONUŞAMAZSINIZ” DİYEREK SUSTURDU!

Karabük Kültür Sanat ve Sanayi Festivali çerçevesinde dün “Kentleşme, Sanayi ve Edebiyat” konulu bir konferans düzenlendi. Belediyenin önüne kurulan bir platformda halkın izleyeceği şekilde düzenlenen konferansa Alper Akçam, Latife Tekin ve Vecdi Çıracıoğlu konuşmacı olarak katıldı. Yazar Latife Tekin konuşmasında AKP’nin enerji politikasını ve hükümeti eleştirince AKP’li Karabük Belediye Başkanı Hüseyin Erer’in tepkisini çekti. Yerinden kalkarak hemen platformun önüne gelen Erer “Burası sanatsal ve kültürel etkinliğin yapıldığı bir yer. Siz burada siyaset yapamazsınız. Ben bir AKP’li belediye başkanı olarak bile görevim süresince hiç siyaset yapmadım” dedi. Latife Tekin ise, “Ben burada özgürce konuşamayacaksam, burada da durmamın hiç bir anlamı yok. Lütfen eleştiriye açık olun” diyerek konferansı terk etti.
LATİFE TEKİN TERK ETTİ...
Karabük’te AKP’nin enerji politikasını eleştiren Latife Tekin’i Belediye Başkanı Hüseyin Erer , “Benim paramla böyle konuşamazsınız” diyerek konuşturmadı. Öfkelenen Tekin konferansı terk etti.