23 Aralık 2008 Salı

İlişki Uzmanı Ve Yaşam Koçu Sarı Dobra Lanbanu Ohnur Bizlerle.

PARTNIRIM MOTÖR MÜ OLA?

Sayın Lanbânu Ohnur, gerek dobra gerek sarı yapınızla insan ilişkilerine getirdiğiniz hakiki çözümlerle gerçekten on numara bir insansınız, ailecek seviyor ve seyir ediyoruz.
Demincek “ailecek” dedim ama maalesef ailemiz diye bişey pek yakında kalmıyacak zannedersem.
“Neden” dediğinizi duyar gibi oluyorum. Neden derseniz, karım sevdiceğim, bebdiceğim bebeğim Meryemce, zannedersem yoldan fena halde çıktı.
“Nerden biliyorsun” dediğinizi duyar gibi oluyorum, nerden mi biliyorum, çünkü aldığım bir komşu ihbarı üzerine kendisini Ankara İstanbul Yolunun kırksekizinci kilometresi Kazan Geçidi Mevkiindeki benzin istasyonunda kamyon şöferleriyle fuhuş yaparken bizzat gördüm.
a) Şöferi öldüreyim kadınımı affedeyim
b) Kadınım Meryemceyi öldüreyim, şöferi salayım
c) İkisini birden öldüreyim
d) Bunnarı öldürdükten sonra benzin istasyonunun gamaraları olayı gaydetmiş olmasın deyerekten istasyonu pompasından benzin saçmak suretiyle ıslatıp havaya uçurayım.

İşte ben bu şıklar arasında kararsız kalmış, naapayım diye düşünürken, Meryemce’nin içinde bulunduğu tomruk yüklü kamyon hareket ederek Ankara yönünde ilerlemeye başladı. Ben de derhal peşine düşmek içün arabama atladım ancak mola yerinde içtiğim çayların parasını vermeden gidip esnafı mağdur etmek istemediğimden içeri hesap ödemeye girdim ve haliyle vakıt kaybettim.
Tekrar karayoluna çıktığımda kamyon çoktan sırra kadem basmış idi.
Yol boyunca ağladım, alkol aldım, araba sürdüm, vicdan muhasebesi yaptım.
Eve vardığımda Meryemce’siz yapamayıcağıma karar verdim. Dört kadın diyor ki “haydi gel bizimle ol” ama benim gözüm ondan başkasını görmüyor.
Şimdi olaydan habersizmiş gibi yapıp önüme koyduğu lahana dolması, cacık ve etimek tatlısını yiyorum.
Ancak az evvel kendisi “Mahalleden hanımlarla gene otobüs tuttuk, Seda Sayan’ı seyretmeye gideceğiz, kendisine porogramda iki kavanoz turşu ve kuşburnu marmelatı hediye edeceğiz ‘Bir daha bu yollarda yürür müyüm’ adlı parçayı isteyeceğiz” dedi.
Çok belli ki kendisi gene o benzin istasyonuna gidip çift dingilli kamyonlarda sefa sürecek, fütursuzca ilişkiye girerek beni aldatacak, yuvamıza D Smart’ın en şifreli yayınlarını bile çekebilen dev boynuzlar takacak.
Ben ne yapayım.
a) Şöferi öldüreyim kadınımı affedeyim
b) Kadınım Meryemceyi öldüreyim, şöferi salayım
c) İkisini birden öldüreyim, artı, kendime sıkayım.
d) Bunnarı öldürdükten sonra benzin istasyonunun gamaraları olayı gaydetmiş olmasın deyerekten istasyonu pompasından benzin saçmak suretiyle ıslatıp havaya uçurayım.
e) “Olan oldu” demek suretiyle Ankara İstanbul yolu boyunca çeşitli benzin istasyonlarında mola vererek kamyoncuların neslini gurutup bu zenaatın babadan oğula geçmesini dahi engelleyeyeyim.
Önüme gelene sıka sıka Seda Sayan’ın porogramına kadar gidip kameraların karşına çıkayım. Canlı yayında yetmiş milyona başıma gelenleri anlatayım Ebru Gündeş’ten “Bir daha bu yolları aynı hevesla yürür müyüm” parçası eşliğinde jandarmaya teslim olayım.



*** Sakın diyorum beyefendiciim. Sizin ilişkiniz kötü gitti diye kurşun saçarak kamyoncu beyefendilerin, benzin istasyonu personelinin felan ilişkilerini bozmaya hakkınız yok.
Dediklerinizi yapacak olursanız kaba bir hesapla yüzyetmişbeş ilişkiye zarar vermiş olucaksınız. Bir ilişki uzmanı ve yaşam koçu olarak bunu onaylamam mümkün değil.
Yapmanız gereken şey partnırınız Meryemce’yi yeniden kendinize bağlamak, ufak kaçamaklarını geride bırakıp onu bu arayışa iten nedenleri ortadan kaldırmak.
Ünlü İlişki Uzmanı kendini ve öbürünü sevme koçu Dr Clara Whirpool’un “Sweet Home Sweet World, Sweet Myself” adlı liste başı kitabında dediği gibi
“Küçük kaçamaklar, zarif bir kristal kâsede sunulan ahtopot salatasına benzer, masadakiler yedikleri şeyin bir zamanlar yüzlerce vantuzlu sekiz kolu olduğunu hatırlamak istemezler”
Siz de unutun gitsin. Partnırınıza minik tatlı hoş sürprizler yapın.
* Kaçak mazot kokun. Kamyoncu fantazisini eve taşıyın.
* Küçük bir yaylı sazlar grubu tutup yatak odanızın camı önünde “Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm” şarkısını çaldırarak partnırızı kendinize bağlayabilirsiniz. Unutmayın yaratıcı küçük sürprizler ilişkinin olmazsa olmazlarıdır
* Kaşmir palto ve tüvit ceket diyorum ben yine. Tarzınızdaki ani değişiklik onu tahrik edecek, ilişkinin tortusunu atıp yepyeni bir heyecan getirecektir.
* Bıyığınız varsa kesin yoksa bırakın, natürel ense traşına sıcak bakın, kısa konçlu, küt burunlu, taraklı rugan ayakkabılar, ayaklarınızı daha zarif gösterecektir.
* Tek taş pırlanta, meyve likörü, minik bi köpek… Evet minik bi köpek. Ona bu türden hediyeler alın. Minesotalı Sevgi Gurusu Marta Dabılyu Handkerchief’in dediği gibi:
“ Partnır için harcanan para size iyi seks, kulakta dolaşan dil, cırmak izi ve küçük zevk ısırıkları olarak geri dönecektir, asla zarar etmezsiniz, onun için alışveriş edin, harcayın, harcatın, tüketin. Sevgi hayvanını doyurmazsanız, hayvanın ava çıkması yakındır”
* Komşu ihbarlarını , sizi çekemeyenlerin doldur boşaltlarını bir kenara bırakın. Bunlar ilişkiyi yıpratıp, epriten, havlarını döken, boyasını çizen kötücül şeylerdir. Avrupa Yakası’da oturan Adanalı İlişki Uzmanı Dilber Koçaslanlı’nın dediği gibi:
Gara gara gazanlar
Gara yazı yazanlar
Gün yüzü gormesin
Aramızı bozanlar.


Atilla Atalay/Lmanyak Aralık sayısından kısaltılarak alınmıştır