16 Ekim 2010 Cumartesi

SIKILHAN: Bİ EL DAHA DÖNELİM ÇİFT ATARIZ BEBEEM!


- Allo, miriba Sıkılhan, Bunalgül ban. Bişi söölicam. Önümüzde 11. 11. 11 var...
- Vay per yaptık hee... Ne oynuyoruz, okey mi? Bence bi tur daha dönelim, çift atarız.
- Hemen dalga geçme insanla, maymun atası! İnsanlar bööle tarihlere önem veriyo taam mı? Büzge'nin büyük ablası tam 10. 10. 10 tarihinde doğum yaptı, bunu biliyo muydun. Sevimli minik bi kız bebek; adını Onnur koydular.
- Bu durumda erkek olsaydı Oncuk koyucaklardı...
- Ovv... Var yaa, on üzeri on tane hayvan dolaşıyo senin içinde Sıkılhan. Ört şu telefonu 12.12.59 tarihine kadar konuşmayalım. Yiğıvrançlık sektöründe lider, İSO 9001 kalite belgeli bir kazmasın, on numara bi hayvansın!

* * *

- Alloğ, iyigünler ben Nurcall, Sıkılan Öflanla mı görüşüyarım, doom tariiniz günayıl olarak aezin kızlık soyadının bir ve yedinci harflerı? Şunun için aradım Sıkılhan Bey, bankacılık sekörünün kârı tam onbeş milyar liraya ulaştı... Nası yaptık bunu biliyo mısınız?
- Çok yakından....
- Onaylıyo musunuz?
- Düdüklüyosunuz.
- Şunu hatırlatmak istiyorum Sıkılhan Bey. Görüşmelerimiz şirkat politikası ve sizıngüvenliğnızgeree bandalnıyo bilyosıız. Ancak sektör olarak bi süreliğine bu bandı kapatıyoruz. Amacımız habire telefonla rahatsız edilmekten, anlaşılmaz kampanyalarla, piregötü harflerle yazılmış tuzaklı kart sözleşmeleriyle; soyguna varan, gasp sınırlarını zorlayan, işletim, kart, havale bilmemne ücretleriyle düdüklenmekten bıkan siz sevgili muudilere kısa süreli bir rahatlama olanağı sağlamak. Sinyal sesinden sonra bant kapanıcak, istediğiniz ses tonuyla bağırıp çağırarak, kişiselleştirmemek ve sektörün tümüne yönelik olmamak kaydıyla istediğiniz lafları söyleyebilirsiniz, atış serbes, maksat müşteri biraz rahatlasın...
- İstemez, vermeyin sinyal sesi, öttürmeyin düdük felan. Tuzaktır yine bu, şantaj yapıp para istiyceksinizdir. Kötü konuşmuyorum, sektörünüze hepsine aşığım, başarılarınızın devamını diliyorum. Güçlü bankacılık, güçlü Türkiye, saygılarımla...
- Niye, rahatlamak istemiyo musun bebeem. Hadi, açık saçık konuş benimle.
- Yemezler...
- Hadi Sıkılhağn Öflağğn....
- .....
- Afferin lan Sayın Sıkılhan Öflan. Bak keşke bütün muudiler senin kadar akıllı olsa. O kadar aradık ettik ama, uyandın işe sonunda. Artık çeşitli çağrı merkezlerinden gelen otu boku onaylamıyosun, daima altında bi çapanoğlu arıyosun... Evet bu şirketimizin bi eğitim çalışmasıydı. Eğittik bak seni, kapitalizmin türlü çeşitli tuzaklarına karşı uyandırdık. Bu nedenle sana 30 lira para çarc ediciiz. Bedava eğitim olacak değil a kuzum? Kapama, bindiricez sana o parayı yolu yok... Ahaha kapadı gene aptal, aphhtaaal....

* * *

- Allo, Sıkılhan, baksana ne diicam , bişi söölicam....
- Aha Bunalgül. Ne çabuk, 12.12.59 oldu lan? Vay be, sanki on dakka geçti haa... Piyy. Hayat bööle bişe işte. Bi dakka bi araba camı bulup kendime bakıcam. Bu arada sende ne gibi değişiklik oldu? Hafif tombiklemişsindir herhalde, göğüslerin de büyümüştür en sonunda...
- Terbiyesizleşmez misin lutfen Sıkılhan. Bişi söölicam, ben seni şey diye aradım, kapandın mı diye...
- Nası "kapandın mı" diye... 12 Aralık 2059 da da hâla bu tartışma mı sürüyo ya. İsteyen kapanır, isteyen açılır kardeşim. Ben soruyo muyum hâla sitreç pantul giyiniliyo mu diye?
- Lütvan Sıkılhan, yapma şunu, gayet ciddi bişi için soruyorum. Borukaan, Büzge'nin telefonlarına çıkmıyomuş. Bi cafede karşılaşmışlar bunlar, Büzge sormuş "Niye telefonunu açmıyosun" diye, bu da demiş ki "Valla Büzge'cim üç gün önce kapadılar beni. Yutuub, feysbuk felan derken tek tek adam kapamaya başladılar, üç gündür kimseyle iletişim kuramıyorum" demiş. Şimdi biz de Büzge'yle araştırıyoruz, gerçekten bööle bişe var mı, yoksa Borukaan Büzge'yi şutlamak için dötünden yalan mı atıyo, diyerekten. Alo... Alo... Kapadın mı, kapandın mı... Alo... Hakkat var mı bööle bişi ya?