28 Ekim 2008 Salı

SIKILHAN

- Alo Sıkıl, hocam naaber Çaatay ben, baksana sizin camın önüne az bulgur ve CD alaminyum folyo felan gibi parlak bişe koyabilir misin? Çok acil!
- Bulgur yok. Annem sodekso yemek fişi bıraktı onu koysam olur mu?
- Hemen sarma insanı hacı yaa bilimsel bi çalışma yapıyoruz burda. Sizin camın önüne bi güvercin yönlendirdim. Bulguru buğdayı ve parlak cismi görünce camın önüne inicek. Adı “Kirli”. 150 kukuluk ufak bi resim seti yükledim kendisine. Şu an yola çıktı.
- Niçün kirlettin olm hayvanı? Nası yükledin resimleri? Bildiğimiz kuş mu, pilli mi bu?
- Tüyleri ala bula diye “Kirli” diyoz oğlum, resimleri bir flaşdiske yükleyip bacağına bağladım. Teknolojiden umudu kestim, bu kuşun eğitimini üstlendim abi. Modern bi posta güvercini olucak kendisi.
- Duman işareti felan deneseydin. Ugh?
- Dumana kuku yahut herhangi bi veri yüklenir mi lan?
- Kuku veri diil lan canlı bişe olm. Sök kendini o pc nin başından.
- Gelip sökücekler zaten yakında. Çat kapı herifin biri damlıycak “mahkeme kararı” diyip bana yıldız tornavida saplayarak internete erişimimi toptan engelliycek. Youtube’tan felan geçtim milletin günlük tuttuğu blogger programını yasakladı adamlar. Kim kabahat işliyosa onun blogunu sitesini felan kapat abi, neden herkeşinkini birden kapatıyon .Amaç üzüm sevmek değil bağcıyı gömmek burada. Telefonları dinle interneti yasakla… Nedir abi, ilkçağlar mı bura?
- Üzmeyin Çağatayıma…
- Üzmesinler tabi abi. Neyse geldi mi Kirli.
- Geldi. Yalnız biyerlere gökten kuku yağmış.
- Hın? Nası yanihi?
- Seninki flaşdiski düşürmüş.
- Derhal iki tane çakıyosun o kuşun ağzına. Tut vur kafaya kafaya…
- Vurmam ben gövercine…
- Olm barış güvercini diil o. Eğitmek için vurucaksın. Biz o verileri millete kuku bombası atsın diye mi bağladık onun ayağına? Çak gagasına yanlış yaptığını anlasın hayvan kuş… Sıkıl, vurdun mu? Alo… Bulgurları aşşa at, yemesin eşşoleşek. Baksana sol ayağına kontör bağla bakalım bana getiricek mi? Alo… Alo… Kirli’yi versene telefona… Alo kapadınız mı lan?




Bu haftaki Leman'dan özetlenerek