17 Mayıs 2009 Pazar

SIKILHAN DOMUZU!

- Alo Sıkıl yavrum, evet, annen ben çocuum. Evet; nasılız bakalım. Kimseyle sarılıp öpüşmemelisin Sıkılhan. Öpüşürsen domuz ve/veya kuş gribi, sevişirsen HIV ve/veya Hepatit A ve/veya B/veya C kapabilirsin.
- Biriyle gözgöze gelsem bişi kapıyo muyum peki?
- Abartma, konuyu egzajere etme Sıkılhan. Etmemelisin evet... Ayrıca kedi ve/veya köpekten kene ve/veya pire, kuştan kuş gribi, maymundan ebola, yarasa ısırığından kuduz....
- Zebra tokatlasam, karıncayiyenin yemek artıklarını yesem?
- Mizah bu olsa, sevinerek, coşkuyla “Evet Sıkılhan, işte bu” derdim. Ama mizah bu değil gencadam! Ayrıca kavak polenlerinden ve çiçek tozlarından allerjiye bağlı üst solunum yolları enfeksiyonları geliştirebilir, marul, maydonoz, roka, tere gibi otlardan sarılık hatta amipli dizanteri ve/veya hıyarcıklı veba kapabilirsin...
- İnsana, bitkiye ve hayvana hiç bişeye yanaşmıyım yani. Eee?
- Amerikan gıda ve ilaç dairesi Efdiey’in onayladığı gıdalar var mesela çocuğum.Onlara dokanabilir, korunmak içün Fayzer, Roş, ve bunlar gibi tanınmış dünya çapında ilaç firmalarının müztahzarlarından kullanabilirsin. Elbette... Evet... Aksi taktirdee, sen eve mikrop getirirsin, ben ve baban alır onu işyerlerimize götürürüz. Oradan bütün piyasaya yayılır. İnsanlar hastalık korkusundan evden çıkıp iş yapamaz hale gelirler, tüketim durunca üretim durur dünya ekonomisi çöker...


- Ekonomi çökmesin diye dünyayı çökerttiniz lan!. Gezegenin ebesini zkti o dev karteller. Bitkiden hayvana, soluduğun havaya kadar herşeyi zehirleyip hasta ettiler. Mını astarını tıkladiğimın, dibi zkli, şşoğluşşekler. Ne para kazandınız be zehirden, puştluktan... Yaşıycak bi dünya kalmayınca nerde yiyceeniz o paraları, kendi torununun katili pzevenkler...
- Nooluyo sana çocuğum? Olmasın öyle... Evet olmamalı...
- Nooluyosa bilemiyorum. Zannedersem yüksek ateş nedeniyle sayıklıyorum. Boğaz ve eklem ağrıları... Zttirin gidin aramayın beni, kendimi karantinaya alıyorum... Açgözlü yavşaklar...



Çıkacak olan Leman Dergisi'nden özetlenerek