11 Haziran 2009 Perşembe

SIKILHAN: Tutapancare kuntek sunicore

- Alo miribaağ. Bunalgül ban, seni şunun için aradım Sıkılhan: Castakaskavanal is bak e gambak...
- Neden bunlar yaa? Ne diyosun kızım sen?
- Castakaskavanal is bak e gambak diyorum... Castakaskavanal is bak e gambak, anladın? Bunu telefon açıp kırk ayrı kişiye söylersen...
- Her dileğim oluyo...
- Hayır olmuyo...
- Hem olmuyo hem de niye kırk ayrı kişiye telefon edip bu lafları söylüyorum. Kontörlerim götüme mi batıyo?
- Doğru konuş maymunlar gezegeni. Ne o ööle göt demeler filanlar...
- İyi de senin dediğin “castas kantas” felan o lafların ne demek olduğunu biliyo muyuz? Belki götten daha ayıp şeyler.
- Yaa hayvan ırkısın yaa... Castakaskavanal is bak e gambak... Bu bi uğur lafı, sınav tılsımı. Büzge’nin ablası bu lafı sööleyip sınava girdi Bilgi Üniversitesi’ni kazandı, okulda Tuğberk adında BMW jipi olan bi çocukla tanıştı. Şimdi Tuğberk’lerin Sedef Adasındaki yazlıklarında sürat motörüne biniyo kız... Difenbahya ise Bilkent İşletmeyi kazanıp okulda Tomarkan adında bi çocukla tanıştı. Babası Melih Gökçek’in yanında çalışıyomuş, “sağ kolu” diyolar, Ankara’nın yarısı Tomarkanlar’ınmış... Bu laf tam dört kez dünyayı dolaşmış. Nebraska’da Yolanda Obezson adında bir kız bu lafı tekrar ettikten hemen sonra Çalıştığı Hipermarketin personel Sınavını kazanıp Süpervayzırlığa yükselmiş, dörtyüz dolarlık tereyağlı mısır yeme hakkı kazanmış. Aynı şekilde Aydaho’da yaşayan Ayzek Varilton kendisine yapılan zeka testine girmeden önce bu tılsımı tekrar edip test sonunda süper aykulu çıkmış. Şanslı Varilton, vergiler hariç yılda 400.000 dolarlık bir ikramiye almış, ayın elemanı seçilmiş ve bedava 46.000 tane yabanmersinli donut yeme hakkı kazanmış...
- Tutapancare kuntek sunicora...
- Bu ne şimdi ... Aklın sıra Castakaskavanal is bak e gambak tılsımıyla dalga mı geçiyosun, hayvancılık sektörü...
- Yoo çok ciddiyim. Eğer bu lafı söyleyip hemen telefonu kapatırsan çok süper şeyler oluyo. Milvaki’de bi adam bu lafı söyleyip telefonu kapattığı için, dört ton kahvaltılık gevrek yeme, arka bahçede barbekü yapıp bizon eti tüketme hakları kazanmış.
- Yiğıvrançsın Sıkılhan... Maymunla insan arasındaki kayıp halkasın, artı, ilkinsanların ilki, önde gideni bayrak sallayanısın, hayvanlık konusunda yüksek lisansı olan birisisin, sığır sultan, ayı kardeş, öküz biblosu...
- Tutapancare kuntek sunicora...

* * *

- Alo, Sıkılhan, annen ben çocuğum, evet.... Son sınav haftası, fazla çalışma şekerli ye... Beyin düşünürken glikoz yalkar. Uykuna dikkat et, sınav sırasında turlama yöntemini kullan, önce çözebildiğin soruları yap, artan zamanda az uğraşıcaklarını, onlardan artan zamanlarında çok uğraşıcaklarını.... Son olarak seçenekleri ikiye indirebildiğin sorular için atma pozisyonu al... Sınavda başarısızlık hayatın sonu diildir, anne baban olarak biz seni yine de severiz. Evet... Bize herşeyini anlatabilirsin. Bi de tutapancare kuntek sunicora...
- Han... ne?
- Tutapancare kuntek sunicore diyorum... Bunu yeni duydum. Ofisimizin Geosu, Dünya Başkanı, Bokhan Bey’e biraz önce maille gelmiş. Bir tılsım. Bunu içinden tekrar eder ve kalben inanırsan evrendeki pozitiv enerjiyi nontekron dalga boyuna getirip zihnine absorbe ediyomuş ve acaip başarılı oluyomuşsun. Maile göre, Viskonsinli bir bahçevan olan Craig Scheffer adlı adam, bu tılsımı içinden tekrar edip pozitiv enerjiyi nontekron dalgaboyuna indirgeyerek, zihnine absorbe etmiş, yani emmiş ve...
- Ama anne ben bunu daha iki saat önce filan bizzat uydurdum. Yalnızca telefonda Bunalgül’e söyledim, ne çabuk yayıldı ne çabuk atlayıp inandınız, bu kadar mı olduk lan milletçe...
- Sözümü kesmemelisin gençadam... O bahçivan diyodum. Tutapancare kuntek sunicora dedikten sonra verevine çim biçebilen bir çim makinası icad ederek John Deere Firmasının yüzde 45 hissedarı olmuş. Aynı şekide...
- Anne ben bu lafı götümden uydurdum diyorum...
- Mizah bu diil.
- Tamam işte diil gerçek söölüyorum
- Bu arada göt dememelisin gençadam. Tutapancare kuntek sunicora.... Böyle demelisin...