13 Temmuz 2007 Cuma

Seçme Sıkılhanlar: Mehmet Öz Demiş ki...

SKLHAN 25 Haz 07

- Alo Sıkılhan, annen ben çocuğum evet. Tumbekli’ye bağlı Aşağıhındır Köyü’ndeyiz.
- Resort- beach felan derken tatil için bir mezraya mı gittiniz, şahane, ehe…
- Hep o salak baban yüzünden. Seçim öncesi nabız yoklamak için Anadolu’ya inen gazetecilere özendi. Ne güzel Göltürkbükü Emiciler Beach’e doğru yol alıyorduk. Nerden aklına estiyse baban benzincide pompa tutan herife “Eee kime oy vericeksin bakalım dayı” diye sordu. Lan sen Serdar Turgut musun, Ahmet Hakan mısın Oray Eğin misin sana ne? Herif de başladı anlatmaya tabi. Laf lafı açtı pompacı bizi yakınlardaki köyüne götürdü. Baban bir süre köy meydanında toplanan köylünün dertlerini dinleyip nabzını tuttu, kuyu kebabı, talaş böreği, acur tuşusu ile peşmelba yedi, ayran ve demirhindi şerbeti içti…
- Orff… İnsan bize de biraz nabız tutar oralardan, ehehe…
- Komik değil Sıkılhan, mizah bu değil çocuğum. Durum gayet acıklı. Baban mide fesadı olunca o gece muhtarın evinde yattık. Sabah bi kalktım beyefendi yok ortada. Muhtarın motosikletine atlayıp civar köylere nabız yoklamaya gitmişler. En son Gavurun Bağı diye biyerden aradı, mangal yapıp küp gibi içmişler “Mazot yedmişbeşyenikuuş olacak Gülüsarh” deyip kapadı. Niçün gülüyorsun anlamıyorum ki Sıkılhan, gülmemelisin, evet. Bu arada muhtarın karısı Dursune Bibi’den bana halı satmasını istedim kadın bana halıyı bedava vermekte ısrar ediyor. Niçin karşılıksız böyle bir iyilik yapmaya kalkışıyor anlamış değilim. Atmışyedi yaşında olmasa “lezbiyence bi çıkarı var” diycem. Ya da seri katil olmasın bunlar. Benzincide kandırdıkları kurbanları testere ikilerle, testere üçlerle cayır cayır kesiyo olabilirler. Gülme diyorum Sıkılhan, evet. Hayır gülmemelisin. Reca ederim babanın üzerine bi de sen sinirimi bozma, tüy dikici krem sürmüş gibi… Gülme!

* * *

- Allo, Sıkıl naaber Bunalgül ban. Baksana sana bişey sorucam ama lütfan hemen martı yutmuş gibi gülmeye başlama. Sence Prof Doktor Mehmet Öz, “Hanımlar basen bölgelerinizi zayıflatmak için, aklınıza yemek geldikçe partnerinizin cinsel organını avcunuza alın, iki avuç” demiş olabilir mi?
- Huhahaha…Kreraa, krreeaaa…
- Evet buradan da anlıyoruz ki adamcağız ööle bişe dememiş. Sunder Büzge’yi kandırmış, kıza sinemada Death Proof filmini seyrederken pipisini tutturmuş…Normal ama o kadar çok laf dolaşıyo ki etrafta. Yok efandım “Mehmet Öz ‘Yemeklerden önce bir avuç fındık yiyin kilo verin’ dedi” Vay efendim “Prof Dr Mehmet Öz dün gece Ali Kırca’da söylemiş, sabahları üçer santim keçi boynuzu ve ikişer adet it üzümü yenirse karın bölgesindeki yağlanma azalırmış…Herkes “Mehmet Öz” dedi diye uydurup manyak manyak hareketler yapıyo. Kanyon Alışveriş Merkezi’nin ortasında “Secret’te yazıyomuş, Mehmet Öz söylemiş hadi camdan atla, oppacık” diye bağırsam enaz yetmişbeş salak karı camdan atlar, o şekil yani…
- İyi de harbiden sööledi Mehmet Bey ben duydum yani…
- Neyi duydun?
- İki avuç…
- Terbiyesizsin Sıkılhan. İçinde cilt cilt hayvanlar ansiklopedisi dolaşıyo senin!

* * *

- Sıkılhan naaber aslan komplesi, dayın ben dayın… Ömür… Yahu özlettiniz kendinizi be…
- “Kendinizi” derken…
- Sen ve kız arkadaşların. Bizim buraya mezbahaya gelsenize bi grup toplanıp…
- Mezbaha mı? Hepten Tarantinoesk fantaziler kurmaya başladın be dayı… - Oğlum mezbahanın soğukhava deposu var lan. Mis gibi. Cehennem sıcakları memleketi kavururken hangi kız böyle bir atmosfere hayır der. Anahtar bende müzik sistemini ayarladım, biraları şimdiden içeri koydum, kazağınızı kaşkolunuzu felan alın gelin. İçerisi eksi on derece. Müzik dinlenir alkol alınır belli bi saate çiftler et yığınlarının arasına çekilip serin serin başbaşa kalırlar. Ayrıca mandra yoğurdu, halis tereyağ, uykuluk… alo… Kapadın mı lan şuursuz. Alo… Aklınızı sıcak çarptı dey mi, bööle teklife burun kıvırlır mı?