1 Ocak 2009 Perşembe

2009 BUNALGÜLÜ


- Aloğ… Bunalgül ban. Baksana Sıkılhan dün gece nooldu ya? En son Sokkan Bar’dan çıkıp Pemrâ’ ların eve gittik, sonrası yok bende, kopmuşum.
- Ben en son 2005 yılbaşı partisinde koptum Bunalgül o günden bu yana hiç bişe hatırlamıyorum.
- Ay ben de hatırlamıyorum 2005’i. Büzge’yle beraber Alpşahan’ların eve gitmiştik. Yoksa Alpşahan’la Büzgelere mi gitmiştik, yoksa orası 2006 mııdı? Herneyse o önemli diil de, dün nooldu?
- Ben yoktum.
- Nası yani sen da mı çok içtin? Pemrâ’nın babasının Apsint deye bi içkisi vardı hani. Ya da var mıydı ööle bişe, içtik mi?
- Ben dün gece hiç yoktum Bunalgül, görüşmedik. Ananemle tombala oynadık biz.
- Ben de mi vardım?
- Yoktun. Bi de torbada 28 yokmuş boşu boşuna beklemişim. Geçen yılbaşı kedi yutmuş 28’i.
- Anlıyorum. Yaa peki Pemrâ diye biri var mı?
- Ben diye biri yoktu dün Pemrâ’yı bilemiycem.
- Hayır şunun için soruyorum Büzge “Pemrâ diye biri yoktu dün gece” diyo. Ama ona da güvenilmez. Salak, adının Hüsrev olduğunu zannettiği bi çocuğun bize pembe haplar ikram ettiğini ileri sürüyo. Pemrâ konusunda net konuşamıycam ama bize hap yutturan Hüsrev diye biri yoktu dün gece. Kesin… Sen gördün mü Hüsrev diye bişey?... Hıı?... Alo… Yaa sana bişey soruyoruz cevap versene Sıkılhan yaa…
- Oh çok afedersiniz hanfendi ama söylemek zorundayım, Sıkılhan diye biri yok, hiç olmadı. İsmim Faysal, evli ve üç çocuk babasıyım, orta derecede ingilizce biliyorum, Perpa’da elektrik üzerine tükkanım var, ilişkide sınır tanımam
- Hayvanlarca kere hayvansın Sıkılhan. Sığır sektöründe lider kuruluşsun, kobi beyisin, artı, ilkinsanların ilki, önde gideni, bayrak sallayanı, fişek atanısın! Niye dalga geçiyosun. Yiğıvğıvğıvğıvraaaanççççsııııın! Noolmuş yıbaşı gecesi alkolü biraz fazla kaçırdıysam. Hemen alay etmen mi lazım, mağara sorumlusu, şebekler şebekesinin 1 numarası! Oh iyi de yaptım, yidim içtim eğlendim, sen gibi antisosyal diilim. Manyağın müdüdrü sensin aslanım, ben hiç olmazsa zavallı bir kediye 28 yutturmuyorum!
Bu haftaki Leman'dan özetlenerek