2 Eylül 2010 Perşembe

SIKILHAN: BUNALGÜL'ÜN ÖLÇÜLÜ AŞKI



- Alo Miriba, Sıkılan Öflan'la mı görüşüyorum, ben Şey Çağrı Merkezi'nden Callnur. Aezin kızlk soyodı, doom taariniz günayyıl olarak? Kepçellezine gaz gabarıyor? Labızıttınız mı?
- Ha? Ne? Bana bak Callnur, çağrı merkeziniz beni sadece "zzzt erenköy" demek için mi arıyor, bu yeni bir hizmetiniz mi? Onaylıyor musunuz?
- Burda soruları biz sorarız Sıkılhan Bey. Hele hele "Onaylıyor musunuz" sorusu tamamen bize aittir şirket politikısı geree... Yanlış anlama senin güvenliğin için bebeem.... Şimdi soruyorum: onaylıyo musunuz?
- Neyi onaylıyo muyum peki?
- Aslında tam olarak bilmiyoruz. Ancak şirketimiz sizi abone başına yirmibeş kuruş civarında kazıklamaya karar verdi.... De... Henüz bi kulp bulunamadı, Arge Departmanı içerde çalışıyo, akşama doğru bi "kampanya" felan bulurlar nasolsa. Ama sen şimdiden onayla istersen uğraştırma bizi. Soona çok yoğun oluyo, hızlı konuşuyoruz diye dalga geçiyosunuz. Bak şimdi sakin, tane tane soruyorum işte... Alo... Kapadın gene di mi? İyilik de yaramıyo lan bunlara... Alo... Onaylayıp da kapasaydın bari maymun... Kalbimizdesin Sıkılhan Öflan, seni hiç unutmıycaz, durmadan arıycaz, ıhıhahahaa...

* * *

- Allo, naaber Sıkıl, Bunagül ban. Baksana ne diicam, bizde bi tuhaflık var. Yaz sonu olması bakımından şu sıralarda "ilişkimizin üzerinde karabulutlar dolaşıyo" olması lazım. Uzmanlar ööle diyo ama ben bişe hissetmiyorum, peki sen?
- Hağ o ilişki senin miydi?
- Aslında tebi, onu uzmanlar "yaz aşkı" için söölemiş olabilirler. Normal ilişkide partnırların birbirine ilgisi 3.333333333 yıl sürüyo biliyosun uzmanlara göre, tam bi rakam çıkmıyo esasen...Yaa baksana sen sessiz sessiz naapıyosun orda...
- Kendimi 0,456 ile çarptım Bunalgül...
- Niye ki, uzmanlar ööle mi diyo? Bu yıl ilişki katsayısı ööle mi açıklamış, ben kaçla çarpıcam peki? Bi dakka bişi söölicam, bunu elimizde hesap makinası varken bi daha konuşalım olur mu, yanlış bişi yapmak istemiyorum bu ilişki için... Baksana, ne diicam...
- Bişi söölican.
- İvet... Rakamlardan felan söz edince "Altın oran" diye bişe var bi de uzmanların söölediği. Yüzün simetrisi, boyun basen genişliğine oranı, çene ucuyla göbek deliği arasındaki mesafenin, ayak baş parmağının, dizkapağının tam ortasındaki noktaya uzaklığına farkı... Bunlar haytımızı etkileyen rakamlar... Cep telefonumuzu, ayakkabı numaramızı hepsini ezbere biliyoruz ama....
- Onyedi cm, artı, çıkarmadan beş...
- Yoh! Sıkılhan, var ya, tam otuzbeşbin hayvan oturuyo senin içinde. Terbiyesizlerce kere terbiyesizsin. Derhal ört şu telefonu, kendini sıfırla çarp, yutan elemana yutul, arama bi daha beni...
(Bu haftanın Leman'ından özetlenerek)