1 Aralık 2010 Çarşamba

ÖMÜR DAYI... MÜMKÜNLÜ'NÜN BELDESİ İMKANCIK'TAN ARIYOR

- Sıkılhan?
- Dayı...
- Ya bi gelmediniz grubu toplayıp... Var ya bi gelseniz, burda neler olacak, senin aklın almıyor... Eğlenciye doyacak, seks yaşamınızı başdan sorgulayacaksınız... Bırakın Avm'lerde sürtmeyi, gopartın kediizi sanal ortamlardan. Gelin burıya, doğada bir ateş yakalım...
- İlerleyen saatlerde, alkolun da etkisiynen...
- Dalga geçme deyyus, burası harikalar diyarı diyorum sana, İmkancık!
- İmkancık?
- Hee... Şener Şen'in kasabası var ya: Mümkünlü hani. Bizim burada oraya bağlı şirin bi belde, İmkâncık... Gelin, doğaynan başbaşa, ateş filan yakarız, fıkraa bilenler fıkraa anladır, sesi güzel olanlar pirformans sergiler, ilerleyen saatlerde alkolun da etkisiynen... Alo... Kapadın mı kancık? Alo.... lan!

* * *

- Allo, Bunalgül ban... Bişi söölicem, sokaktan bildiriyorum, sokaa indim ban... Az soona içeri gircez, onbeşerli gruplar halinde alıyolar. "İçersi neresi" diye sorucak olursan...
- ....
- Sormıycan mığ? Burda HO&WOS mağazalar zincirinin önündeyim, sabah beşte kuyruğa girdim. Fransıs modacı Fransuva Kuddi'nin dizaynları yüzde otuzbeşe varan indirimlerlen...
- Zincir... Varan....
- Evet, bişi sööölicam... Büzge ya da Çisil ararsa nerde olduumu bilmiyosun taam mı? Birini Haznedar'a öbürünü Ankara Çinçin Bağları'na yolladım. Yanlış yerlerde mağaza açılışı bekliyolar...
- Ben de bekliyorum Bunalgül... Bi mağaza açıcam, biriksenize önünde, aniden çıkıp bişi göstericem size...
- Var ya angus sürüleri dolaşıyo içinde Sıkılhan. Hayvanlarca kere hayvanlarsın... Götler! Sığırlar zinciri, ilk insanların ilki, hayvan levellerının sonuncusu, doğala özdeş öküz aroması, şahika, zirve şoğleşk...

Bu haftaki Leman'dan Özetlenerek