29 Nisan 2011 Cuma

KENDİSİNE KIZ TARAFI SÜSÜ VEREREK KRALİYET DÜĞÜNÜNE SIZAN SABRİYE TEYZE PROTOKOLÜ BİRBİRİNE KATTI


Prens William ile hanımı Kate Middleton'ın Westminister Kilisesi'nde yapılan nikah törenine Bağcılar'dan davetsiz olarak katılan Sabriye Utugun 64 geline çeyrek altın takmak isterken protokolü birbirine katınca kraliyet muhafızları tarafından apar topar dışarı çıkarıldı.

"YENİ YUVA KURUYOLAR ÇEYREK ALTIN TAKAYIM DEDİM KÖTÜ BİR NİYETİM YOKTU"

İngiltere'ye "Zuhal Topal'ile Desti İzdivaç" Programı'ndan bir otobüs tutarak bir grup izdivaç gerillasıyla beraber giriş yaptığı belirlenen Sabriye Teyze "Wilyamnan Keyt birbirlerine pek yakışıyorlar. Hayat müşterek Keyt'in de çalışması lazım. Ayrıyetten sarayda kaynanayla beraber oturmalarını doğru bulmuyorum. Gelin genç, kaynananın ev düzeni ayrı, iki ev üstüste olmaz, geçimsizlik çıkar"diye konuştu.

BBC'nin tüm dünyaya canlı olarak yayınladığı programda kameralara konuşan Utugun kendisini ruhen kız tarafından hissettiğini, belirterek "Keyt, herhangi bir asalet ünvanı olmayan halktan, senin benim gibi biri. Aramızdan çıkmış bi insan. Komşularla beraber esnafa soruşturduk, hakiykaten delikanlı bir kız. Londra'nın Seda Sayan'ı diyebilirim kendisi için. Statükoya gelin gitmesine üzülmedim desem yalan olur. Ama neticede gençler birbirini sevmiş. Bize bu yuvaya destek olmak düşer." dedi.

"ELİZABET KRALİÇEYİM DİYE KAYNANALIK YAPIP KIZI EZMESİN"

"Elizabetgil Diana'ya Balingam sarayını dar etti. Türlü çeşitli saray entirikasıynan kızı hayattan bezdirdi. Herşeyden önce dört çocuk annesi bir ana olarak evladının 'Al anne bu da benim hanımımdır' diye saraya getirdiği kıza neye kötü davranıyorsun? O da senin bir evladın sayılır di mi ama" şeklnde konuşan Sabriye Utugun konuşmasının devamında şunları söyledi:

"KRALİÇELİK FELAN GELİP GEÇİCİ ŞEYLER HİÇ BİRİMİZ BU MAKAMLARDA KALICI DEĞİLİZ"

"Diyiceğim şu yani, Dianaya yapılan Keyt'e yapılmasın. Kraliçeyim diye kızı domine etme, o da senin bir çocuğun, hatta torunun yani. Şimdi eğri oturup doğru konuşalım; Kraliyet ailesi'nin yüzü şurda, Allah için kıza güzel düğün yaptılar, iyi takı taktılar, ünvan da vermişler, o da güzel olmuş. Ama herşeyin başı sarayda huzur. Bak ben ne kraliçeyi tanırım, ne Keyt'i. İkisinden de bir sterlin menfaatim yok. Burda sadece hakikatleri konuşuyorum"

"EN AZ ÜÇ PRENS"

Konuşmasının sonunda yeni gelin Keyt'e seslenen Sabriye Teyze "Sen de kaynananı say yavrum. Artık Börmingan Sarayı senin evin, baba evini unut. Beyini de üzme, eve Lig Tv taktır, üç çocuğunu yap, otur kendi lisanında şükret. Bi yuva neliklerle kuruluyo" dedi.