6 Kasım 2012 Salı

HAFTANIN LEMAN'INDAN ÖZETLE BUNALGÜL...


 

            - Ya alooo... Ya bişi söölicam, Sıkılhan var ya, bayram tatilinde bütün kızlar toplandık: Çisil, Büzge, Buğday ve kardeşi Darı, Şoksenem, Kübrasu, Ülfetcan bi de Difenbahya... On gün oldu, hala evden çıkamıyoruz. İnan bana inanamıyorum bööle bişi yaptığımıza...

            - Uygar bir dünyada yaşıyoruz Bunalgül, saklanmanıza gerek yok. Artık kız çocuklarını diri diri toprağa gömen filan yok; bayramda sadece hayvan kesiyolar... Çıkın bence, geçti, hey sakin olun... Ehe..

            - Ööleyse seni, içindeki hayvan barınaklarıyla beraber kesmiş olmaları lazımdı... Ahaha, bu mizahım da sana kapak olsun. Neyse bak ne diicam, on gündür The Vampire Diaries, Super Natural, Fringe, The Walking Dead dizilerini tüm sezonlarıyla seyrettik. Kitlenmişiz yaa... Yeminle çişe kakaya paus yapıyoduk o kadar. Bu arada bişi söölicam; var ya, on gün bakımsız kalınca Çisil'in bıyıkları çıktı ahahah. Karı resmen pala ihih ... E sen naaptın bu arada?

            - Ferah upuzun bir caddede alışveriş yaptım, moda ve sanatın 365 gün içinde oldum.

            - Mizah bu değil Sıkılhan! Bu da değil... Niye insan gibi cevap vermiyosun kiğ? Bana bak, kızkıza verdiğimiz party yüzünden seni ihmal ettim diye bana tavır filan mı koyuyosun yoksa? Kıyamam... Ya kalk gel istiyosan. Bak biz bu gece de Amarika'dan naklen seçim heyecanını izliycez... Büzge "Ohayo'yu alan başkanlığı alırmış" diyo. Çisil Romney taraftarı "Obama Özel Hastane olayına karşı gibi davranıyo, bidaha seçilirse halk devlet hastanelerinde kuyrukta sürünesiymiş" diyo. Buğday ve kardeşi Darı da Romneyci. Nerden duydularsa "Romni seçilirse idam her eyalette geri dönücek. Ayrıyetten kardeşleri boğdurtma kanunnamesi çıkıcak" deye bişey duymuşlar. İkisi de birbirini boğdurtma peşinde karıların... Onlar da bi cins. Valla bak hakkaten, sıkılmam diyosan gel...

            - Sıkılhan Sıkılhan olalı öyle sıkılmaz, olmaz...
(...)