28 Kasım 2012 Çarşamba

SIKILHAN'DAN ... BANKALAR ZORLA KREDİ KARTI SOKMAYA ÇALIŞIYOLLAR




            - Alo Sıkılhan Öflan'la mı görüşüyorum. Şey Çağrı Merkezi'nden Nurcall ben. Aezin kızlık soyadı? Doom tağrihiniz günayıl, filan, geçelim bunları. Vakit nakittir...  Baksana ne diicez Sıkılhan Öflan, sana yeni bi kredi kartı yolladık, neden almadın onu? Yepisyeni bi kartın daha olacaktı... Kurye telefon etti, ağlıyo bak... Sen ne biçim bi insansın yaa? Kapına gelen kuryeyi eli boş çevirmekler, halka tepeden bakmalar, bir kuşkucu zihniyyetler!... Alsana olm bankamızın kredi kartını, kapına kadar yolladık, bas imzayı al...

            - Çok sıkı sarılıyo bankanız Nurcall. Zkerken öldüreceksiniz o olacak!

            - İşti tamam, ölme diye. Eğer gönderdiğimiz ek kredi kartını alırsan Çombazlar Guroup Hastanelerinde yüzde iki indirimle muayne olabiliceksin. Fazla bi aidat da istemiycez senden, annesinin kızlık soyadı üzerine yemin ediyo bankamız...

            - Kaçıncı keredir söölüyorum Nurcall, kaç oradan, böbreğini felan çalarlar, gözü dönmüş sizin bankaların...

            - Tamam ağlaşma Sıkılhan, senden yarım kart parası alıcaz, artı, Çombazlar Guorup Hastaneleri'nde bedava emar ve idrar yolu enfeksiyonlarında bir fiyatına iki tetkik...

            - İyi de şu anda telefonuma niye bi de SMS 'le bildiriyosunuz bunu? Zaten konuşuyoruz, daha niye SMS atıyosunuz aynı anda?

            - Aramızda kalsın SMS işi kontrolden çıktı Sıkılhan. Bankamız kendi kendine bile SMS atıyo. Yemin ediyorum sabah kutuyu boşaltıyorum saat 12 de sim kart SMS'e doyuyo. Zannedersem bankanın bilgisayarı felan bişeyi bozuldu. Onu bırak, geçen gün müşteri diye kendimi aradım, yarım saat kendi kendime yeni kredi kartı vermeye çalıştım. Yani demem o ki, artık olan olmuş Sıkılhan. Bu durdurulamıyor, önüne geçilemiyor, karışan görüşen olmuyor. O yüzden sen de boşa direnme, kuryenin getirdiği kartı al paşa paşa aidat öde, kasma daha çok acır...

            - E naapcaz o zaman? Kurtulmak için yeni bi kimlik verilsin herkese. Milletçe Federal Koruma Programına alınalım, ehe...

            - Hmm bak o olabilir... Herkese izini kaybettirmek için yeni bir kimlik... Evet fena deil. O zaman herkese yeniden kredi kartı verilir. Sıfırdan müthiş bi pazar. Dur ben bunu bankamızın AR- GE departmanından İnovasyon Prensi Tomaç Bey'e söyliyim...

            - Hadi... Hadi beni Tomaç Bey'e bağla Nurcall. Ona birinci ağızdan söyliyeceklerim var. Sen arada kalma, bağla beni Tomaç ibibiğine, bağla, dolu dolu konuşcam ben onla... Alo... Alo... Kapadın mı? Hayret bişe... Nurcall? Alo? Tomaç ? İnovasyon? Alo... Vizyon misyon felan... Kimse yok mu orda? 
...
 
(Geçen Hafta'nın Leman'ından Özetle)