15 Ekim 2007 Pazartesi

50 Adımda Roof Bar'da...


Dip boyam gelse de çilem bitmez solaryumsuz dört duvar
Kaderin kağıt bebek mahkumu muyum neyim, acıyan içim…
Hüzünmüş yani…
Ya çok sinir ambiansmış yalnız yalnızlık yaaaa
Burnumda Papermoon’un risotto kokusu, gözlerimde botoks yaşlar
Anılarıma patlayan flaşlarlarlarlar nerde oy kara zından
Adımlıyorum podyum misali, sayıyorum ellii elli bir elli iki…
Elli üç bin dolar
Acılarımla düşcem gündeme sıfır beden bi bomba gibi
Sabret halkım Ferre marka tespih çek benim için
Çıkınca imzalı kitabımı alıcaz umutlarımızda hep birlikte
Azmettirmem almayan da olsa, büyüdüm olgunlaştım değiştim ben…
Adımlıyorum kendimi podyum misali, sayıyorum elli, elli bir elli iki…
Elli altmış bin dolar… Ay şaşırttınız insanı… En son kaç bin demiştim ben?

Yazan: Alper Atalan