21 Mayıs 2009 Perşembe

YAZA DAMGASINI VURMAYA HAZIRLANAN ÜNLÜ POPÇU SALİSE SİZ BAGAŞIKLARI İÇÜN YALNIZCA BAG'A KONUŞTU

KENDİ KENDİMİN YANCISIYIM
"Kendi Kendimin Yancısıyım" isimli albümüyle yaza kaşe basmaya hazırlanan salise BAG editörlerinden Vâmık Abi'ye konuştu. Salise "albümü çok şükür bitirdim, bu yaza mührümü basıcam, yeni aşklara da hazırım, reklam aşkı yaşayanlardan diilim" şeklinde konuştu. Formunu bol bol dans etmeye borçlu olduğunu anlatan Salise albüme ismini veren şarkı için şunları söyledi: Sözler benim diil ama zaten bana yazıldı ben de kendi kendimin yancısıyım yani, seviyorum kendimi. Beni en güzel anlatan bi şarkı oldu.


İŞTE YAZIN "HİT"İ OLMAYA ADAY O ŞARKI...
Nasıl da gittin dönüp arkanı
Ne zaman oldun zaten yanımda
Aramışın geçen gün yetişemedim
Saol ama
Kendi kendimin yancısıyım
Bundan sonra


BAG(Magazin)
Necip Aptioğlu