11 Aralık 2010 Cumartesi

BİG BİRADHER SIKILHAN'I GÖZETLİYOR

- Sıkılhan, alo, annen ben... O iğrenç giysi dolabının üstüne bak bakalım, ben de sana bakiyorum...
- Ohaa özel hayata kapıları kırmak surtiyle saldırı...Alalım ordan o kamerayı Gülizar Öflan, çok ciddiyim
- Gece görütüntüsü de var...
- Siz hepten gece yırtıcısı olmuşsunuz, tekrar ediyorum, alalım o kamerayı ordan. Çeşitli sivil toplum örgütlerine giderim film çıkarırısınız bak...
-Tabi cemiyetimizde , onları biliyoruz ama onlar da sokaktan çıkıp 140 adım atıncaya kadar 255 kameraya takılıyor. Büyük birader herkesi gözetliyor artık Sıkıl, biz de sana bakıcaz babanla, bakıp büyütücez ordan doğru....ya da benzer bişeyler. Büyük birader bizi gözetlemeli genç adam. Mesela ben ofisimden çıkp yönetim helasına gidinceye kadaar tam 41 kez kameraya takılıyorum, bu daha fazla olmalı, çağımız şiddet çağı. En az 345 kere kammeraya takılmalıyım...
- Orda da bakıyo mu Bokhan bey...
- Tebiyesizleşmemesin genç addm
- Bu modren çağın gereği. Kim ne yaapıyor, ,kim naapmıyorıyor, kim ofis malzemeleri çalıyor, kim tüketiyor...
- Vaalla ben bi tek selpak mendil tüketiyorun...
- Evet b "tipi tüketicisi sayılırsın". Marketlerde tuvelet kağıdı üç beş deterjan, bazen diş temizliği ürünleri alırsın, ama kullanmazsın. Hedef kitle değilsin sen...
- Kameraya ne yaptığımı görüyor musun!!!?
- Derhal odana çık genç adam...
- Odamdayım...
- Görüyorum lanetolası...

* * *

- Allo sevgililer günü paniğine girdik Sıkılhan. Büzde triplerde, çisil kalakaldı öle
- Ama önce yeniyıl tiribi yok mu "naapılıcak ne edlicek"" felan
- Ay o daa dooru yaa çam aldınız mı siz...
- Evi süsledik... ampuller yanıyoo her yerinde... bi elektrik faturası gelicak ki sorma
- Ben yalışlıklaa tarihleri karıştırıp önce sevgililer günü var sanaraktan sevgililier gününe çizzme aldıydım kendime: UGG marka, çok şık bej bişi. Mağazadan geri alırlar mı almıyolar tebiki de... Cıfıtlık yapıyo bazı kasiyer kaltaklar... "Yardımcı olamayız hanfendiğğğ" diyolaar ben de ölüyorum...
- -Bakk aklıma bi fikir geldi Bunalgül...
- İyi bi fikir mi inavasyona çevirilebilir mi, geri dönüşü çabuk mu.. Dragon dens fikir bazında yane...
- He.. Koş git oralara, dragonlar çırmaklasın seni...

* * *

- Allo Sıkıhan, gene ben. Bu sefer sokaktan bildiriyorum, sokağın sesi olucam...
- Anahtarı mı unuttun gene, kapıcınızın oğlun Şenol, sığabiliyosa balkona tırmansın...
- Şu an ZO& Vogy Mağazalarının önündn bildiriyorum, onbeşerli gruplar halinde içeri alıyollar...Yalnız bişi söölicem Çisil sorarsa nerda olduğumu bilmiyosun. Onu Haznedar'a başka bi teknomarkete yolladım, geçi yarısındanberidir orası açılcak diye bekliyo. Büzge ise Çorlu'da fabrika açılış mağazası bekliyo...
- Bana gelsene Bunalgül, kapıda birikin size bişe göstericem...
- Hayvan mütehassısın Sıkılhan, yiğıvrançlık şahikasısın....