4 Aralık 2012 Salı

Haftanın Sıkılhan'ından Özetle


 

            - Sıkılhan, benim ben Ömür Dayın. Kaç kişi geliyosunuz, ona göre şeedicem ben. Ortalama bi rakam ver, yirmi mi elli mi veya daha çok mu gelirsiniz, büyücek bir grup olayı mı?

            - Obaa, iyice....

            - Ne iyicesi a dümtek? 21 Aralıkta kıyamet kopanda, metropolda birbirinizi yirken görürsün iyiceyi felanı. O bakmalara gıyamayacağın kerpeten gibi taze gızlar, o ivil ivil meyvaa gokulu, o hafif nemli pempe... O...

            - Sen orda kopmuşun zaten be dayı. Büyük kopmalar yaşanmış kafada. Şimdi kapayalım eklersen gene ara...

            - Bana bak lan, yoksa Şirince'ye mi gideceksiniz gızlı erkekli... Maya şeysine göre Fransa'da bi köyle Şirince'de bi köy sağlam kalacak deniliyomuş. Ama bunlar turistik numaralar. Hakiki Maya esnafı bizim burda. Bütün kadim kaynaklar, gizli ilimler böyle gösteriyor. Esaz bizim köv ayakta galacak. Aklınız varsa toplanıp gelin gızlı erkekli. Bağda bahçede oturup bi durum değerlendirmesi yaparız. İlerleyen saatlerde alkolun da ekisiyle, kıyametten sonra insan neslinin devamı içün bazı bir takım erotik çalışmalarda bulunulur, şu olur bu olur... Diyeceğim; gezegen bize emanet goçum. Evet?... Tabi sen gene kapadın. Kapa kapa nereye kadar? Alo... O bi araya gelip doplaştığınız, sinemalar, ilinizde cep telefonlarıynan bik bik SMS'leştiğiniz cafeler AVM'ler hipsi yerle yeksan olacak hipsi. Bütün binaylan zinayı orda yapıp burda yalnız godunuz beni... Hep tepeden cakoben bir yaklaşımlar, halkın erotik değerlerini küçümsemeler, bir seçkinci bir elitis tavır... Bana payımı virmediniz. Al işte artık Maya kıyameti de gopuyor... Kaltabanlar... Alo?

*****


            - Allo Sıkılhan Bunalgül ban. Baksana ne diicam, bişi söölicam. Okullarda serbes kıyafet şeysi olucak ya. O zaman sen Çisil'in ne giydiğini sabahtan telefon edip de bana söölersin di mi? Servis önce ikinizi alıyo, bi SMS atarsın ben ona göre çıkarım. Yani açık konuşucam ben o karıyla pişti olmak istemem. Bişi söölicam manyak o karı, Büzge'yle biz gidip kendimize bi atkı alsak hemen gidip aynısından o da alıyo ezik... Ya senin kendine göre bi tarzın yok mu niye hemen gidip aynısından alıyosun di mığ? Sen benle aynı şeyi giydin diye hemen bir Bunalgül Peremecioğlu olabilir misin, hayır. Bişi söölicam, kapadın mı san, ya da hiç mi açmadın? Alo orda mısan, naapıyosun yaa?

            - Mayom araya kaçtı Bunalgül, ayem söri...