30 Ağustos 2008 Cumartesi

GÜNAYDIN SEVGİLİ BAG OKURLARI. SON DERECE İLGİ VE BİLGİ DOLU BİR "DESTEK EKİBİ" YNEN ADSL ARIZASINI GİDERMEYE ÇALIŞIYORUZ DA.

- Hadi git bak bakalım şimdi ışık yaniyör mü? Yanmıyorsa ac kapa...
- Actım kapadım evet. Telefon modemden başka bi yere bağlı değil, virüs korumam var. Evin içindeki kabloları kontrol ettim.
- Dışardaki hattadır ozaman. Hat arızayı araycan onnar da gelür direğe gadar yapar. Direkten soonasına kendin gaplo alacan. Veya arkadaşa üç beş çorba atacan gönlü arzu ederse seni severse yapar... Sen gene bi arızaya not bırak...
- Kaç kere bıraktım yaa! "Gelin parasıyla yapın" diye internetten arıza talep formu doldurdum. Ne gelip giden ne arayan oldu..
- Sesinde bir sitem seziyorum sayın abone. Bah çeker kuyunun içine ağzını burnunu gırarım he! Bana ne lan gabahat benim mi. Bunlarda iş malı satıncaya gadara. Ordan aldıkları parayı da habire reklam filmi çektirmeye harcıyollar. Jem Bey'le hanımına sarılaleler alan Mazhar bey yapsın arızanı o zaman hade get. Bize ayırdıkları paraynan bu kadar destek şeysi oluyo. Git bak bakalım belki şansına yanar modem ışığı. Yanmıyosa aç gapa... Eğme lan ağzını!