15 Şubat 2012 Çarşamba

"Muhafazakar Yaşam Koçu" Sibel Üresin'den sonra Gülten Hanım da açıkladı: Eşime yedi hanım gösterdim yine de gitmiyor...



BAG Özel Haber: Haftabaşında Milliyet Gazetesinde yapılan röportajında eşine evlenmesi için başka bir hanım gösterdiğini fakat eşinin istemediğini söyleyen Muhafazakar Yaşam Koçu Sibel Üresin'den sonra Gülten Bahtlıca adındaki bir ev hanımı da kocasına bir çok kere çeşitli kadınlar gösterip tanıştırdığını ancak kendisinin bir türlü evi bırakıp gitmediğini itiraf etti...

"ERKEK BAŞKA KADINLARA GİDEBİLİR BU OLMASI GEREKEN BİR DURUM"

"Erkek başka kadınlara gitmeli bi daha da dönmemelidir" diye konuşan Gülten Bahtlıca "Cemiyet kaideleri ve akideler açısından felan bu duruma engel bir şey yok. Müfit başka kadınlara gitsin, ben bunu isterim yani. Hatta çok istiyorum. Kendisini daha nası teşvik ediceğimi bilemedim. Kendisi sağlıklı bir erkek, ben ise sağlıklı her kadın gibi fareden korkarım. Tamam ailelerin zoruyla bir nikah durumu oldu ama sen git artık Müfit yaa" dedi.

"SON OLARAK BAHÇEYE PEYNİR KOYMAYI DENEYECEĞİM"

İnternet üzerinden sattığı el emeği göz nuru özel tasarım takılardan gelen parayla, bazen de eş dosttan borç alarak kocasını bir çok kez başka hanımlarla tanıştırıp otellerde konaklamasını sağladığını söyleyen Gülten Hanım "Fakat adam her seferinde geri döndü. Kendisini bi parça peynir göstererek ıssız bir ormana çekip oralarda terk etmekten başka bir çarem kalmadı" şeklinde konuştu.