10 Eylül 2012 Pazartesi

HAFTANIN LEMAN'INDAN ÖZETLE SIKILHAN

YENİ TİP DÖVNUR
 

            - Alo Sıkılhan, niye telefonu geç açıyosun gülüm?

            - Kimin gülüyüm, kimsiniz?

            - Dövnur ben, okulda kızların reisiyim. Deli Dövnur diye sor, anlatırlar. Görüntü olarak da yutubta "Liseli kızlar dövüşüyor" filan gibi bir çok kısa filmden bakabilirsin. Esmer ve 1.59 boyundayım, burnum kendimin. Bu sene birden başladım, dörtte abim var, Hırgürkan Yırtıcı, tanırsın...

            - Tanımam mı? Nooldu ne diyo abin?

            - Abim diiil gülüm, ben aradım. Baktım ki sen açılamıyosun... Ferah ol, açıl diye aradım...

            - Yoo, 08-23 saatleri arasında açığım ben...

            - Biliyorum cansın, espirili yiğit bi kişiliğin var, boydan uzun hafif esmer bi insansın. Ama laf uzamasın gülüm, ööleden sonra Embescium AVM'nin terasında olucam, gel açıl bana.

            - Dövnur'cum sen 66 aylık var mısın? Ve abingilin bu kadar çok kontörün olduğundan haberi var mı?

            - Gönül abi dinlemez gülüm. Biliyorum, çekingen bi insansın, açılmakta zorlanıyosun...

            - Ama ben bilmiyorum...

            - O zaman Feysten ekliyosun: Dhovnour 17... Tuvitırda Chaddıkız_ CCC ve Asenha_Call adlı iki hesabım var. Resim felan lazımsa bak ordan... Şunu da sööliyim, ben erkeğime bir adım atmaktan çekinmem. O bana bir adım attığında ise on adım uzun atlarım. Kalenderimdir, bir tatlı söze, bir kır papatyasına gönül uçururum. Ama yalana riyaya gelemem, o zaman bir dişi panter kesilir pençeleye pençeleye can alırım. Madem tanışıyoruz, hobilerimi de söyleyeyim: tesbih, kama ve balta koleksiyonum var, Twaylaytzon serisini severim, bazı şiirler biliyorum, hayvanlardan en çok atı severim ama hiç canlı olarak görmedim. Bu arada zannedersem kapadın sen. Çok yanlış yaptın gülüm...


*                                             *                                             *
 

            - Alo Sıkıl, hocam Çağatay ben. Seni İnternet Bağımlılığı Merkezi'nden arıyorum. Kat hademesi Şükrü 50 lira karşılığında cebini kulanmama izin verdi. Bak zamanımız kısıtlı. Bize burda tedavi süresince hertürlü teknolojiyi yasaklıyolar... Dışardan bi söylenti duyduk Ayfon'da bişeyler olmuş diyolar. Her yer sarsılmış. Nedir hocam durum? Ayfon 5 Kaliforniya'da biyerlerde görülmüş, ancak Ayfon 4s'den fazlaca bi farkı olmadığı anlaşılınca Epıl piyasadan çekip, direk Ayfon 6'ya geçiceğini duyurmuş. Super tvin, kablosuz şarj özelliği, NAK dizayn konsept olucak diyenler var. Bizim koğuşta yarıla yarıla geyik dönüyo. Şimdiden Ayoha, Sinsinati ve Nebraska'yla Osaka kuytularında Ayfon kuyrukları başlamış deniliyo. Öte yandan, Sitiv Cobs'un vefatından sonra Teksas'ta özel bir dost sohbetinde konuşan Epıl Siyosu Timoti DiKuk "Ayfon 6 yas konseptiyle tek siyah renk olacak ve 22.4 derece açıyla ufka tutulduğunda ekranında Stiv Cobs silueti görülecek" diyesiymiş. Sıkılhan, baba Ayfon'da neler oluyor? Ortalığı bu kadar sarsan nedir, alo?

            - Olamıycaksın lan sen!