28 Mart 2008 Cuma

Vur Aysun, Vur!!!… Varoşlara Da Vur!!!

NTV’de yayınlanan ’Haydi Gel Bizimle Ol’ programında Aysun Kayacı’nın varoşlar olarak tabir edilen gecekondu semtlerinde ve fakir mahallelerde yaşayan insanlara yönelik sözleri Müjde Ar’ı adeta çileden çıkarttı. İşte programda geçen konuşmalar.

“DAĞDAKİ ÇOBANLA BENİM OYUM NEDEN EŞİT?”
Aysun Kayacı- Ben vergi veriyorum niye vergisini vermeyen, çok özür dilerim herkes üstüme gelecek ama kalıp olarak söylüyorum, ’dağdaki çoban’la benim oyum eşit mesela. Niye? Hiç vergisini vermeyen biriyle niye benim oyum eşit. O benim kadar duyarlı benim kadar sorumluluk sahibi bir şekilde yaklaşıyor mu acaba?"
Müjde Ar- O zaman en çok vergiyi veren 60 tane oy versin. Öyle şey olur mu?
“AYAKTAKIMININ İKTİDARA GETİRDİĞİ PARTİ”
Aysun Kayacı- Ama şu an sizin şikayet ettiğiniz şey, ayak takımının iktidara getirdiği partiden şikayet etmiyor musunuz?"
Müjde Ar- Hiç öyle bir şey söylemedik biz. Ayak takımı diye bir şey kullanmadık biz
Aysun Kayacı- Gecekondu diken, sonradan belediyelerin diploma dağıtır gibi tapularını dağıttığı gecekondu dikenle, kaçak elektrik kullananla ki bu yüzbinleri buluyor Türkiye’de; vergi kaçıranla niçin benim oyum eşit acaba?
Çiğdem Anat- Ama o elektrik parasını ödeyemiyor
Aysun Kayacı- O ödemiyor öyle gecekonduları dikiyor ondan sonra…
Müjde Ar- Ben seni bir gecekonduya göndereyim iki gün yaşa, bak ben gittim oralara...
Aysun Kayacı- Benim annemin ailesi de dışarıdan geldi. Geldiklerinde onlar da şu an dışarıda insanların yaptığı gibi iki tane gecekondu dikip akıllı ’köylü kurnazı’ derler ya, öyle bir yöntem deneyebilirlerdi. Benim anneannem de benim annem de çok çekti.
Müjde Ar- Ama insanlar büyük şehirlere karınlarını doyurmak için geliyorlar. En fazla kaçak elektrik Güneydoğu’da kullanılıyor. Ne yapsın insanlar? Hala Adıyaman’da mağarada yaşayan insan var Aysun... “ŞU ANDA OKUDUĞUM OKULUN PARASINI KENDİM ÖDÜYORUM”
Aysun Kayacı-
Doğruyu yapacaklar. Ben de çok ekonomik problem çektim. Çalışacaklar... Ben şu anda okulumun parasını da kendim ödüyorum.
Müjde Ar- Mağaraya alçıpan mı yapacak, dekoratör mü tutacak Allah aşkına.
Aysun Kayacı- Benim anneannem ne yaptıysa onu yapacak? Sonra bir siyasi parti gelip gecekonduların bilmem nesini verecek, odun verecek, kömür verecek. Ondan sonra da memleket Arabistan olacak, oldu yani...
Pınar Kür- Alıp oyu götürecek biz de burada kafamızı kaşıyacağız. Çok doğru.
Müjde Ar- Sosyal politikalar geliştirilirse bunlara gerek kalmaz.
Alper Atalan