21 Şubat 2011 Pazartesi

SOSYAL MEDYA DANIŞMANI ENES BİNSATAR

- Alo Sıkılhan, dostum nasılsın, Enes Binsatar ben. Rızık için aramıştım. Bu defa modern yöntemlerle ticared öneriyorum sana Sıkılhan. Siz enternet başında oturmaktan dötü yosun tutan genc arkadaşlara oturduğunuz yerden ticared imkanı sunuyorum.


- Ben telefonumu ticarete kapattırdım Enes.

- İnternetin açık olsun yeter. Amacımız tarafını tuttuğumuz ürün, kişi ya da kuruluş hakkında forum, sözlük, feys, twitter, gazete okur yorumları vb gibi ortamlarda sinsice reklam yapmak, müşterimiz hakkında fena laf konuşan kişilere top yekün saldırmak. Mesela şu anda bana bağlı tam yediyüzatmışyedi personel, internetin çeşitli yerlerinde müşteri kisvesine bürünmüş Kireçoğlu Yoğurtları'nı övüyor, rakip firmalara ise "O marka yoğurttan, toka, inek parçası, çivi çıktı" şeklinde yakınıp bok atıyor.7/24 internet başında nebetleşe duruyoruz. Gel sana da bi nöbet yazalım, interneti gözetle, bize ters bişe olursa alarmı ver o dakka üşüşelim.

- Ben sanal kavgada hiç iyi diilim dostum. En son Vatan Gazetesi okur yorumlarında "Misafir 97655" nikli bir herifle "şofben zehirlenmesi haberi" üzerine kapıştık, adam üç yıl boyunca bayılttı beni.

- İlla internet olması şart değil. Sahada da çalışabilirsin. Mesela Numan Ferik adında büfe üzerine tükkan işleten bir müşterimiz, Kabataş Vapur İskelesi'de bir helâda, kapıya tükenmezle yazılan "Kazıkçı İpne Numan" yazısı üzerine bize başvurdu. Derhal elemanlarımız ardarda o tuvalete girip "Esas sen ve senin zihniyyetindekiler ipne", "Girsin dibi dibine", "Hasetlikle bir yere varamazsın dostum, Numan Ferik gibi bir şahsın tırnağı olamazsın bunu bildiğin için çaresizce saldırıyorsun" şeklinde bir sürü laflar hazırlayıp yazdılar. İmece usulüynen çökerttik o edepsiz yazıyı kaleme alan şahsı. Daha da eline kalem alıp Numan Ferik hakkında bir harf yazamaz, ödü patlamıştır. Ehehe... Küresel ticarette "WOMM Operasyonu" deniyor buna, kulaktan kulağa imaj oluşturma, yıkma, duruma göre fenalık etme, ip çekme... Hadi gel çılgınca rızıklanalım, ne diyosun teklifime?

- Girsin dibidibine!

- Nea?!

- Olamaz mı, olabilir.

- Etmeyecektin dostum Sıkılhan. Şimdi göreceksin muhterem ebeninkini. Şafakla birlikte beşbin kişi internetten sana saldırıcaz. Ben sana efendi gibi gel ticared edelim dedim sen kalktın sırf ticarete taş koymak için sitatükodan yana taraf tuttun. Bu arada şunu da söyliyeyim, üç sene boyunca sana musallat olan "Misafir 97655" bendim. Nıha... Nıha... Nıhahaha... Fenalık... Ticared... Ahaha... Liiinç!

(Leman'dan Özetlenerek)