5 Mart 2010 Cuma

AŞUR DANGAZ TEMİZ BİR İNGİLİSCEYLE SÖYLÜYOR: AYNI OLABİLİRİZ BEBEEM AYNI...

AŞUR DANGAZ'DAN AKICI İNGİLİSCEYLE BİR ROCK BALADI. TEMİN ÇIKTI.
*Asi ve çığlık çığlığa bir ses
*Bir metropol yakarışı
* Zenci gırtlağıyla sihirbaz sakalı aynı anda
*Sürüden ayrı bir sanatçı duruşu
*Farklı ama aynı, asi ama yalaka...

Aynı olabiliriz bebek aynı

Oh evet ingiliscem akıcı

Tıpkı olurum ov tıpkı

Görsen şaşırısın dostum

(Kavuştak)

Sen benle diil ben senle

evet evet ben senle

aynı olabiliriz bebek

Sen askerde kantinci olma zaten

Tertipçilik almış başını yürümüş

Ezerler. Ben senden olayım

O daha güzel.

Bak şekil yaptım

Şekil yaptım bak

Aynen senden oldum lan

Beni mahallede hep İtalyana felan

benzetiyolar oh bebek

Ve evet

Kardeşim Adana Bölge birincisi

Yetenek Sizsinizde

Rep yapıyor.. Aynen sen Aynen sen...

Ben de senim

Bi iş bulabilir miyiz bana orda

Evet...

Bir iş dostum...

Yapabilirim barbekü.

Eskiden döverlerdi ama

Ama şimdi rimele sıcak bakıyollar

saçla çene sakalına karışan yok bebek

Aynı olduk şerefsizsim bebek.

Oh bebek ve evet oh

Lan bebek aynıyız

Hık bebek

Hık ve düş burundan

Özgün oh... Yaratıcı ah...

Evet oh karşıyız.

Ööleyiz di mi bi yanlış olmasın...

Ve evet çığlık yok hayır

Hayır hayır evet ve bebek.
Sevgiler Orçun Kunek...