6 Şubat 2011 Pazar

FRUKTOZLU HIRGÜRKAN

- Sıkıl, Hırgürkan ben. Koçum sana hesap kestim, ben de bi miktar bakiyen var. Borcunu kapamak için parasını verip kantinden beşer adet şunlardan alıcan: Kutitok, Pötibik, Finifer, Çotella, Pakollo, Tomba, Kumbidi


- Nor?

- Jebelbe, Çukubon.

- Çöti?

- Dalga geçme lan yavuşak! Bu dediklerim kantinde sattığımız şekerlemeler. Son zamanlarda "Vay efendim bu şekerlemelerin alayında Fruktoz, mısır şurubu kullanıyollar, janjanlı simli paketlerle çoluk çocuğu kandırıp şişko ediyollar, kanser tehlikesinin kucağına itiyollar" diye laf çıkarıp esnafın ekmeğiyle oynayanlar var. Kantinin kirasını siz mi ödiyceeniz şerefsizler. Kantin ihalesinde peder ne kadar rüşvet daattı haberiniz mi var? Daha yeni siyah fim camlı sıfır Doblo aldık taksitlerini kim ödiycek? İpne misiniz kamıştan, efendime sööliyim pancardan yapılan şekerin peşine düşüyosunuz?

- Neydi abi isimleri bi daha saysana yazıyım şunları, arkadaşlarıma göndereyim herkes alsın, esnaf mağdur olmasın.

- Kutitok, Pötibik, Finifer, Çotella, Pakollo, Tomba, Kumbidi, Jebelbe, Çukubon...

- Çukubaş... Bi de neydi Kutitön...

- Çukubon diyorum lan. Sarı yaldızlı içinden oyuncak çıkıyo. Öbürü de Kutitok. Bak bi daha sayıyorum. Kutitok, Pötibik, Finifer, Çotella, Pakollo, Tomba, Kumbidi

- Fintiti...

- Senin astarını zkerim ibnur! Hattın öbür tarafından doğru ne maymun ediyon beni ikkidi fikkidi. Sirk dı soley mi oynuyo lan burda şerefsiz. Bak haala gülüyo. Kal lan orda geliyorum her tarafına sıkıcam, ağzını kırdığımın sıkığı...