26 Şubat 2011 Cumartesi

YETENEK SİZDİNİZ KUDRET ENİŞTE. KIYMETİNİZİ BİLEMEDİK


Hanımın Seniha Yenge'yle seni vaktinde anlayamadı bu cemiyet Kudret Enişte. Kövde sana "Deli Kudret" diyolardı. Seniha Yengemgilin de "Kaslı baldırları var" diye evini taşladılardı. Gerçi ben severdim, ufak taş attım Seniha Yingeme, o da çaydanlığa isabet ettiydi zaten.
Şimdi anlıyorum sizi Kudret enişte. Benim ortanca oğlan Sabri "Yetenek sizsiniz Türkiye" müsabakasında çıkıp rep yapıcak" Yov yov" deyecek. Burdan bütün hemşehrilerime SMS atmaları için rica ediyorum.
O günler geride kaldı artıkın Kudret Enişte. Şimdik nerdesin bilmiyorum ama bulunduğun yerdekileri de örgütle SMS yağmuruna tutalım bizim Sabri'yi.
Seniha Yingeme selam ediyor ellerinizden öpüyorum. Sabri yazıp 45322 ye atıcanız. Sabrinin elinden tutalım eniştem, cocuğun rep yeneği var. Sen anlarsın halından. Farklı bir çocuk Sabri. Tikkat ediyorsundur, ne kadar az rep yiteneği olan çocuk var. Nasıl azlar. Elele verelim bu sıradanlıktan yiteneğiynen sıyrılsın. Sabri yazıp 45332 ye atalım.