24 Ocak 2008 Perşembe

"KÖPEK GİBİ SEVİYORUM, TASMA TAKIYORUM"

İNGİLİZ gotik çifte otobüs vetosu...
Tasha Maltby-Dani Graves’i gören otobüs şoförü, sevgilisini tasmayla gezdiren Dani’ye "Manyakları ve köpekleri otobüse almıyoruz" dedi.
Çift, kendilerini otobüse bile yakıştırmayan şoförü çalıştığı kuruma şikayet edip hakkında soruşturma açtırdı. İlginç giysileri ve koyu göz makyajlarıyla dikkat çeken gençler, böyle yaşamaktan mutlu olduklarını ancak bu tip saldırıların canlarını sıktığını söyledi. 19 yaşındaki Tasha Maltby, "Nişanlımı ‘köpek’ gibi seviyorum. Bunu da tasma takarak gösteriyorum" dedi.
Akşam
AYKIRI ÇİFTTEN BALIKLI PROTESTO
Benzer bir olay da Avcılar'ın Gümüşpala mahallesinde meydana geldi sevgili blogseverler.
"Günümüz ilişkileri balık hafızasıyla yaşanıyor" diyen Tuğçe-Güven Karamela çifti kendilerini balık şekline soktular. "Bugün seviyorum deyip yarın unutan insanları sembolize ettik, dikkatleri o yöne çekmek istedik" diyen çılgın çifte komşularından tepki geldi. Bir pet shop mağazası işleten Güven Bey reklamını yapmakla suçlanıyor.
BAG

Necip Aptioğlu