26 Ocak 2008 Cumartesi

‘SEKS VE SAYGI BİTİNCE EVLİLİK DE SONA ERER’

Hülya Avşar, kendi adını taşıyan dergisine özel hayatıyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı:“10 çocuk yapıp bir çiftlik evinde onlarla birlikte yaşamayı çok isterdim. İş ve özel hayatımda hep dipteyim. Çünkü insanın dipte olduğu dönemlerde daha başarılı olduğunu düşünüyorum. En büyük zaafım ailemdir. Her şeyim ailem içindir. Evliliği bitiren unsurlar seks ve saygının tükenmesidir. İkisi bitti mi evlilik de biter. Bu bütün evlilikler için geçerli. Toplumumuzun en büyük problemleri seks ve eğitim olduğu için televizyon programımda bu konuyu çok işliyorum. İkinci kez çocuk sahibi olmayı isterim ancak bu benim tek başıma alacağım bir karar değil. Öncelikle çocuklarımızın bunu istemesi gerekir.”
Vatan
"BİLMEM KİM DOĞUMGÜNÜNDE GRUP SEKS YAPTI, FALANCA CİNSELLİKLE İLGİLİ AÇIKLAMALARDA BULUNDU, ÖBÜRÜ YATAK ODASI SIRLARINI ANLATTI, ŞU DA PROGRAMINDA YİNE SEKS KONUŞTU..."
NİHAYET MEDYANIN ÇAĞRISI SES GETİRDİ, DERİN BİR NEFES ALABİLİRİZ ARTIK
Necip Aptioğlu