4 Kasım 2009 Çarşamba

SIKILHAN'IN YENİ BELALISI CALL CENTER CADISI NURCALL

- Alo merıbağ Nurcall Ben, bıyrın nası yardımcı olabilırım, konuşmalarımız şirket politikası gereği bandaalınmaktadır, buyrun nası yardımcı olabilirim Nurcall ben.
- Siz beni aradınız hanfendi. Bilmem nası yardımcı olabilirsiniz.
- Öncelikle ürünümüzü tercıhettiğinızçin teşkur ederiz Velihan Biy. Apalak Otomotiv’den bir adet Tayato binak araç almışınzzdoru mudur...
- Adım Velihan diil. Ayrıca ağzınızda denizanası olup olmadığı konusunda delice bir merak içersindeyim. Söölediklerinizden bi bok anlaşılmıyor...
- Öncelikle ürünümüzü tercihattığınızçin teşakür edirz. Konuşmalarımız şirket poltkasıgereybanda alınmaktadır... Ağzımda denizanası yok Velihan Bey, şimdi size tecıhattiğiniz araçla ilgili bikaç sorumlcak...
- Var var... Denizanası var.
- Nurcall ben byryn nası yardncı olabirtim. Konuşmalarımız şrkt pltkasıgeraabanda alınmatadır. Daha önce Skodi marka araç kullanıyomuşsunuz doğru mıdı Velihan Bey.
- İsmim Velihan diil, sizden araç almadım, onyedi yaşındayım. Skodi diye bi aracım da yok fakat denizanası var!
- Sarvisimzdan memnusiasaz Valhan Bey?
- Bunu hiç anlamadım Nurcall. İsterseniz ben size yardımcı olabilirim. Dayım psikiyattristtir. Öbür dayım ise dişçi, ağzınızdaki denizanasını aldırtabilirsiniz. Tıp çok ilerledi, uyuşturup normal insan dili takarlar anlamazsınız bile...
- Bi kaç sorum olucak Velhan Bey. Öncelikle öğrenim drımınız, hangı televizyon kanalinı izliyorsnz, bunlar size daha iyizmet vearbilmak için şirkatizn şteri ilişkileri ve arge depertmını tarafından....
- Nurcall, kulakta da bi yaratık var lan senin. Laftan anla sultan, adım Velihan diil, o ben diiilim. Sizden bişey filan almadım! Sen, muhtemelen dazlak ve gözlüklü ve beyaz gömlekli süpervayzırına söyle, mola filan iste, kırmışın bak kafayı, haberin yok... Arama bi daha beni kapatıyorum suratına delice!
- Mereba Velihan Bey, kapadınz mı gerçaktan! Konuşmalarımız şirket politikası gereği banda alınmaktaydı halbuki... Alo... Alo... Hakkaten kapadın mı lan Velihan? Sen kimsin de “Call centerler Cadısı” Nurcall’ın suratına telefon kapatıyosun. Hapı yuttun Velihan, seni bu bilgisayarda güzel bi yere kaydediyorum, her gün, callcenterin her vardiya değişiminde, her şiftte, seni delice arııcaz ağzımızda denizanalarıylan! Sen karşında kim olduğunu bilmiyosun, aphtalll, zavallı aphtal....

* * *

- Aloo, Bunalgül ben, baksana bişi söölicam. Yaa beni kaçırabilir misin yaa. Annem domuz gribi nedeniyle öz kızına maphus muamelesi yapıyo resmen. Karantinalı Despina gibi bütün gün evde oturtuyo saat başı C vitamini verip üstüme kolonya sıkıyo. Kaçır beni, ciddiyim. Nüfuskağıdımı aradım bulamadım ama vatandaşlık numarımı ezberden söyleyebiliyorum.
- Ben kendimi kaçırdım az önce Bunalgül. Nurcall adında bir callcenter delisi şirket politikası gereği bana musallat oldu.
- Nurcall mı? Ay o karı çok ünlüdür. Domuz gribinden daha tehlikeli bişey o. Ne diyosa yoluna gitseydin yoksa dakka başı aratıp seni adım adım intahara sürükler.
- Sen nerden biliyosun ki kendisini. Hem madem o kadar biliniyo niye bu karıya karşı bi aşı geliştirilmemiş.
- Teee Cine 5 zamanında dayımı öldürdü o kız ve çetesi. Dayım bi salaklık edip decoderini iade etmeye kalktı ve Nurcall’la muhattap oldu. Bu dijital platformlar mafya gibi zaten, bi girdin mi asla çıkamıyosun. Dayım naaptıysa çıkamadı o digital platformdan. Günde 150 kere Nurcall ve çetesiyle telefonlaştılar. Asıl adı Sabri Çokdiji olan dayım sırf Nurcall’dan kurtulabilmek için kimlik değiştirip Dumrul Endiji adını aldı, izini kaybettirmeye çalıştı. Nurcall kendisini bulup kredi kartından abone bedeli emmeye devam edince delirdi. Kapalıçarşıdaki lokantasını kapatıp Kolombiya’ya giden bir gemiye aşçı yazıldı. Ancak Nurcall kendisini orada da bulup gemi telsizinden rahmetli dayımı rahatsız etmeye devam etti. Orda mısın Sıkılhan.
- Hayır Asuman adını aldım. Yaa ama bu callcenter çetesi çok tehlikeli bişimiş harbi.
- Deli misin? Ellerine düşmiyceksin. Çoğu ağzında denizanası varmış gibi konuşan yarı otomatik kimseler. Başlarında Nurcall olduğu sanılıyor. Dayım o kızın ve çetesinin telefonları yüzünden elinde decoderiyle geminin pervanesine atladı. Ne diyolarsa yap Sıkılhan, daha çok gençsin, lütfan. Alo Sıkılhan... Alo... Alo... Asuman? Alo...


- Alo, miribağ Velihan Bey, Nurcall ben, konuşmalarız şrktpolitikası gereee banda alınmaktadır, burın ben Nurcall size nası yrdmncı olabilırığ...
- Nurcall! Kâbus musun sen yaa. Aramayın beni şu call centerinizden. Bak Nurcall, benim adım Velihan diil, şirketinizden bişe istemiyorum. Benim başımdaki manyak kadrosu komple dolu, 2010 da boş kadro açılırsa haber veririm ben sana.
- Şimd şöle Velihan beğ. Öncelkle konşmlarmız şirkt pltikısı geree banda alınmaktadır. Size ürünümüzla lgili üç tane soru sorcağ. Bu bilgilar üçüncü kişı veyağ kişilera paylaşılaşna açılmıycak, ylnızca siza daa ii hizmet verbimah çin biveri tabanında.
- Açık konuş Nurcall, yakamı bırakmak için ne istiyosunuz.
- Ğrenım drumınaz ilk rta yüksek, annenizin kızlı soyadağ? Dıım taarinizgünayyıl olarak...
- Nurcall, yapma gözünü seviyim sebebim olucaksın bak. Ağzında deniz anasıyla arayıp konuşma benle. Kapatıcam yine arıycaksınız biliyorum. Etmeyin...
- Kullanıclarımızın tüketi alışkanlıklarnı belirleyip bu yönde ürünler geliştırmak bakmından soruyorum. Kaathavlu kullanıyo mısınız? Eger kullanıyrsa haftada kaç rülo kaathavlı kullanıyorsız...
- Hayır ip kullanmayı düşünüyorum kendimi asarken!
- Konuşmlırmız şirket politikosı geree banda alınmakta Velihan Bey. Harangı bir dijital platforma üye misinız? Diilseniz yapalım mığ, sipor sinemağ, sinema normal, sade sipor, artı dört radyo, kırılıma ücret alınmator. İlk altı ay 11.90 soona salonlar 19.90. seneye yarım güm 5.95. Platformdan çıkmaya kalkışırsanız 50.99 artı, gebertincaya kadar ararız.
- Lan!
- Evet şimdi siza nası yardımcı olabilirığ Nurcall ben. Alo... Kpttınız mı? Telefonu kapatamazsınız, artı, dijital platforma girmiş sayılırsınız, çıkamazsınız... Alo... Konuşmalrmız şirkat politikası geree banda alınmıştı bunu bilyomıdınız? Ahaha... Lan Velihan... Bilmiyosun, daha bilmiyosun kime çattığını. Söylemiştim, seni bu bilgisayarda güzel bi yere kaydettim ben. Artık her vardiya değişiminde her şiftte delice aranıcaksın. Bu listeden daha kimse kurtulamadı aphtalll, aphtaaal...
Bu Haftaki Leman Dergisi'nden Özetlenerek