2 Eylül 2007 Pazar

Bu da fişek magandası.

FİŞEK ATAYIM DERKEN KENDİNİ NERESİNDEN VURDU?

"Maganda kurşunu" şimdiye dek binlerce Türk İnsanının hayatına mâl oldu. Bugünkü Radikal Gazetesi'nin haberine göre geçtiğimiz Ağustos boyunca rastgele ateş yüzünden sekiz kişi öldü, çoğu çocuk 28 kişi yaralandı.
Bu magandalardan bir kısmı da silahını beline takarken kendini çükünden vurur. Hatta bir Sıkılhan yazısı okuyalım konuynan ilgili:


- Sıkılhan, alo, abi ben Hırgürkan. Okula gelemiycem usta, acımız var. Sen benim yerime “Çevremizde İlkbahar” konulu bir kompozisyon yazıp edebiyatçıya verir misin? Hatta beden dersinde kendine ben süsü vererek güvercin takla at... Devamsızlık olayım limitlerde de, idare et kardeşini.
- Ayıpsın, kendime sen süsü vererek Öss’yi de kazanıyım mı hoca? Su Ürünleri Yüksek Okulu nasıl, sen gelinceye kadar giriyim mi oraya?
- Su ürünleri ne ulan, balık sevmem ben, kokusu tiskindiriyo. İlle giriceksen kırmızı etli bişeye gir. Bana bak olm, makara mı yapıyon lan sen benle? Acımız var diyoruz, ortanca abim Vurali yaralandı.
- Geçmiş olsun hoca. Hayırdır?
- Ters bi durum yok “Dost Ateşi” be hoca. “Firendi Fayır” dediğimiz olay.
- Dost Ateşi ha? Nasıl oldu peki abilerin şakalaşırken birbirini mi vurdu? Bradır Fayır dediğimiz olay mı? Yoksa alkollüyken babanı mı kızdırdınız: Drunk Fadır Fayır şeysi.
- Yok be usta abim yanlışlıkla kendini şeyinden vurdu. Esasen “Delikanlı Kazası” dediğimiz olay. Emniyeti açıkken tapançasını beline sokuyomuş, ateş almış makine. Bizim alemde çok olur bu kazalardan.
- Dalgın Delikanlı Alemi cici silahıyla oynarken kendini pipisinden vurup duruyo diyosun ha, uhuhaha..
- Sen ne diyosun lan şerefsiz! Yavuuşşakk!
- Çok özür dilerim usta ya, haklısın acınız var, dalga geçiyo gibi oldum. Valla refleks olarak güldüm. Olur ya düşen insana güleriz felan, o şekil yani. Gülmemi geri alıyorum.
- Kendini geri al lan sen yavuşak! Ciddiyim lan Sıkılhan, aldırt kendini gözüme gözükme. Gülmen neyse de sen nası benim abiminkine “pipi” dersin lan şerefsiz. Bebek şeysi mi lan benim abim. Ört lan şu telefonu, ört yoksa gelip darp edicem seni




.... Ve işte fişek magandası