Yasak nedeniyle kapalı alanlarda sigara içemeyen kitleyi hedefleyen daha kısa ve yoğun kompakt Marlboro’nun ilk kez Türkiye’de test edildiği ortaya çıktıTutarsa diğer ülkelerde de satışa çıkacak. Amerikan sigara devi Philip Morris şirketi, sigara yasakları nedeniyle hızla sigara içebilmek için sokağa çıkmak zorunda kalanlara yönelik tüm dünyada “Yoğun Marlboro”yu piyasaya sürmeye hazırlanıyor. Ancak işin vahim tarafı, şirketin bu yeni tip sigarasını önce Türk tiryakiler üzerinde test ediyor olması. Haberi İngiltere’nin prestijli gazetelerinden The Sunday Times duyurdu. Gazete dünkü baskısında, “Philip Morris’in normal Marlboro sigaralarından daha kısa ancak aynı yoğunluktaki kompakt sigarasını Türkiye’de test ettiğini” yazdı. Gerçekten de şirketin “Marlboro Intense” (Marlboro Yoğun) adlı yeni ürünü yaklaşık bir aydır piyasada. The Sunday Times, halka açık yerlerde sigara içmeyi yasaklayan ülkelerin sayısının 50’yi geçtiğine dikkat çekerek Philip Morris’in “sigara yasağı çağı”na uygun yeni sigarasıyla dikkat çektiğini belirtti. Gazete “daha kısa ve yoğunluktaki yeni ürünü, sigara içmek için sokağa çıkmak durumunda kalan tiryakilerin çekici bulacağını” yazdı.
Ciklet paketi gibi
Kıpkırmızı renkli ambalajı ve piyasada satılan ciklet paketlerini andıran büyüklüğüyle insanda ilk görüşte içme hissi uyandıran yeni “Marlboro Intense”, normal Marlboro’dan 1.3 santim daha kısa... Normalde Marlboro’lar 8.5 santimetre uzunluğunda. Ancak Marlboro Interse sadece 7.2 santimetre. Gazeteye göre Türkiye’de test edilen yeni kompakt Marlboro’lar daha sonra Amerika hariç 50 ülkede satışa çıkarılacak. Normalde sigaralar 8 nefes ve üzerinde biterken, Marlboro Interse en çok 7 nefeste tükeniyor. Şu an piyasada 4.25 YTL’ye satılan Marlboro Intense, bir satış pazarlama stratejisi olarak da diğer Marlboro türleri arasında ayrıca en ucuzu.
(Vatan)