11 Ekim 2007 Perşembe

İstanbul'da Suya %134 (Oha) e Varan Zam Yapıldı

Arkadaşım "oha" diyosun ama bi dur bi dinle hemen fevrî davranma. Ya bak o şekil konuşacaksan biz senle konuşamayız "Ne demek parası olmayana su bile yok" sen maksatlı olarak konuyu oraya çekiyorsun. Biz bunu tasarruf için şaaptık. Hayatım bak terbiyesizleşiyosun... Yıkan tabi niye yıkanmayacaksın. Temizlik imandan gelir yıkanacaksın elbet bol bol yıkan. Arkadaşım biz de sana yaptığımız zamla şehre su alacağız, bi de olayı bu boyutuyla düşün. Olmaz ki ama öyle bozmak yok ağzını. Evet elektiriğe de zam yapılıyo ama bi dakka ben de sana karşılığında raylı sistem şeyapacam... Çok ayıp öyle kemanyayı tren rayı filan, duymadım zannetme. Su getiricez diyorum kardeşim. Ya tamam ya! Çatır çatır yaptım işte var mı. Yürü git lan ordan! Aldırırım bak, çok ağlarsın soona.