1 Aralık 2009 Salı

SIKILHAN İLE BEREN SAAT

- Allo miriba Sıkılhan... Bişi söölicam, Bunalgül ban. Baksana, yaa annemi tutuklamışlar. Kendisi önce bir otobüsü 42 yolcusuyla beraber kaçırmak istemiş, soona bir benzin istasyonunu uçurmuş son olarakta gözaltında tutulduğu karakolda diğer tutuklularla beraber isyan çıkarmış...

- Niy? Niyçün yapmış bunları Yokmeral Teyze... Emirleri kimden alıyomuş? Bi ilaç kullanıyo mu, alkol mu almış, birinci dereceden akrabalar arasında deli var mı?

- Ya niye dalga geçiyosun hemen. Hayvanat bahçesi! Maymun koğuşu sorumlusu! Senle bi derdimizi paylaşıyoruz burda. Emeğe saygı lütfan...

- Paylaşımın için teşekkürler Bunalgül... Ama hakkaten niçin yaa... Nedensiniz siz?

- Saçmalama... “Saygı duyarım” de...

- Saygı duyarım...

- Hah şööle biraz normal insan ol... Şimdi olay şu şekilde olmuş... Son olarak Bihter’le Behlül sevişirkene... Bişi söölicam Aşkı Memnu fenomenini biliyosun di mığ?

- Ben şahsen aşkı memnu olmıycam aileme yaptırmayı da düşünmüyorum. Gerekli önlemleri alıyoruz biz. Seyretmem o diziyi...

- Hiç şaşırmadım, sen çünkü Kurtlar Vadisi fenomenini seyrediyosundur o saatte. Olay tam da bundan çıkmış zaten. Geçen Perşembe annem kurban bayramı için memlekete gitmek üzere otobüse pinmişti. Yolculuk esnasında “Aşkı Memnu saati” gelmiş. Annem her yetişkin uygar ve sivil Türk kadını gibi davranarak muavine “Aşkı Memnu” yu açabilir miyiz delikanlı” demiş. Ancak aynı saatte Kurtlar Vadisi başladığı için otobüste bir oylama yapılmış...

- İşte medeniyyet, işte demokraasi. Saygı duyuyorum.

- Ama işte demokrasi yokmuş... Otobüsteki kadın yolcular sırf annemin angora kazaanı kıskanıp çekemedikleri için erkeklerle beraber Kurtlar Vadisi leyhine oy kullanmışlar. Annem Aşkı Memnu fenomeninde ısrar edince 4 numarada oturmakta olan bir kadınla aralarında kavga çıkmış. Annem otobüsün en yakın karakola çekilmesi, dört numaradaki yolcunun altı ay süreyle ev ve cep telefonlarının dinlenmesi talebiyle otobüsün şoförüne başvurmuş... Şöför ise annemi bir benzin istasyonunda bagajıyla beraber indirmiş. Annem derhal benzincinin idari ofisine giderek başına gelenleri anlatmış ve ordaki nöbetçi pompa görevlisine kanalı değiştirerek Aşkı Memnu fenomenini açmasını istemiş...

- Paylaşım için teşekkür ederim Bunalgül ama. İpin ucunu kaçırdım ben. Angora kazak benzin felan, hepsi birbirine girdi. Fenomenden fenomene atlıyosun. İstersen yüzyüze görüşelim, karşılıklı soru cevap şeklinde daha iyi anlaşırız...

- Bana röportaj mı teklif ediyosun? Birimiz Rasim Ozan Kütahyalı birimiz Helin Avşar mı olucaz? Hayvanlaşma Sıkılhan, lutfen konuyu hemen sekse getirme. Emeğe saygı dostum, emeğe saygı...

- Bence Manga Grubu kendini tekrar ediyo...

- Ay bence de... Duman daha iyiydi ama onlar da kavıra vurdu kendilerinı. Ayrıyetten “Beren Saat’in nesini beğeniyosunuz anlamıyorum. Haa Burcu Esmersoy’u de anlarım. Hoş hatun” Ay bi saniye bisaniye başka bişi anlatıyodum ban, konuyu değiştirdin sen...

- Bihter ile Behlül, benzincide...

- Haa evet... Ama işte annem Aşkı Memnu’ya çevirtememiş kanalı. Pompacı buna “Abdülhey Polat’ın kaynını vurdu, yenge ne diyon sen” diyerekten annem, mücadele insanı, Yokmeral Peremecioğlu’na terslenmiş. Annem hakkını aramış doğal olaraktan, pompacıyla ağız dalaşına girmişler. Pompacı faşist gibi davranıp Aşkı Memnu’yu açmamakta ısrar edince annem kendisine doksanyedi oktan benzin sıkarak tepkisini ortaya koymak istemiş. Sanıyorum bir patlama süreci olmuş sonra orda.

- Yokmeral Kasırgası kavurmuş ortalığı, ehe...

- Mizah bu diil Sıkılhan. Ben sana Salak Siklonu, Moron Hortumu felan desem komiklik mi şimdi bu. Rica edicem biraz Serdar Turgut oku. Kendisi Sinsinati Kronikıl ve Ayoha’nın Sesi Gazeteleri’den alıntılar yaparak Mizah nedir ne değildir tarihsel seyri nasıldır açık net olarak anlatıyor. Nebraska GDO lu Mısır Üreticileri Kooperatifinin üyeleri için yaptırdığı duvar takviminden zenci fıkraaları naklediyor. Öğran biraz, vizyonsuz salak, “senz ıv hüumır” kim sen kim, kalkmış bana komiks yapıyor... Ne diyodum ben... Aloo... Ne diyodum ben diyorum... Gene mi kapadın şizoit! Aman kapa, bi daha da açıp bana Beren Saat’i savunma. Yiğıvrançsın Sıkılhan. Elvedağ!