11 Aralık 2009 Cuma

SIKILHAN'DA BU HAFTA



SKLHAN 6 Aralık 09

- Sıkılhan yavrım alo... Ben halan Adeviye... Sana çok güzel bi gız buldum. Deyeceksin ki “Hala” deyeceksin “ neye göre güzel?. Benim ölçüm Beren Saat burda. Bu sana bulduğum gız, Beren Saat’in ayakları taraklı olanı, saç olarak da kısa. Sen de Antonyo Banderas’ın dişlek olanı olduğuna göre birbirinize yakışırsınız...
- O ben diilim hala başka yeğeninle karıştırdın. Aşur dayımın oğlu Sabri olabilir.
- Ne alakası var Sabri, Jud Lav’ın topal ve kumral olanıdır. Ben ona Rihanna’nın bitişik kaşlı ve kahverengi gözlüsünü buldum, beğenmedi eşşoleşek. Sivaslı Sindi’nin bensiz olanı bi kız arıyomuş.
- Özgü Namal’ın bıyıklı olanı çıkıyo reklamlarda. Bana ööle bi kız bulabilir miyiz?
- Dalga geçme halayla, Okan Bayülgen’in uzun boylusu sıpa!... Bak sen o kızı beğenmediysen Tuğçe Sarıkaya’nın yalan konuşmayanı var...
- Tuğba Ünsal’ın eskisi lazım bana...
- Ciddiysen buluruz...
- Çok ciddiyim, istersen kaparo veriyim...
- Ne kaporası ulan debezek? Ben bu çöpçatanlık işini Allah rızası içün yapıyorum. Sigorta’nın asabiyecisinin verdiği pempe hapları bıraktım, birinin izdivacıyla uğraşmazsam başım çatlayacak gibi ağrıyya. Gafama giden damarlar boynumdan yokarı kireçlenmiş.
- Peki sana evlenmeyle kafayı bozmuş bi izdivaç gerillası buluyum. Geçici süreyle onla uğraş beni rahat bırak...
- O olur bak... Sen bana İzzet Yıldızhan’a benzeyen birini bul, seni rahat bırakıyım. Bizim burda Suhiye diye bi gız var. İzzet Yıldızhan benzeri adamlardan hoşlanıyo. Öyle bi arkadaşını bulabilirsek hemen evlenir o karı bi hafta başım ağrımaz....
- Kaçtane lazım ona?
- Bi tane yeter canım, gız poligam değil, sözlük yazarı, frp oyuncusu, kumral...
- Bi tane olmaz, takımı bozamayız. Dörtlü set halinde bunlar halacım... Fakat evladiyelik yani, orijinal ürün, yan sanayii diil. Yıkanınca çekme açma yapmaz, boya bırakmaz.
- Ne dalga geçiyon lan anan yaşında karıyla davar!. Senin o at dötüne benziyen dişlek suratına tükmük atarım... Gaçamaycan ama seni bi yerde gıstırıp evlendirecem, beyaz eşya yığıcam inine... Şimdilik gaçtım sannet bakalım sen....

* * *

- Alo Velihan biy. Nurcall ben buyrun size nası yardımcı olabilirığm... Konuşmalarımız şirket politikası geree banda alınmaktadı... Bankamızda bulunan bi liralık hesabınızı kapamak istiyo mışsınz dooru mıdı Velihan Bey... Kapatamazsınız. Call Centerimizden sizi defaatle arar kafanızı mikeriz. Bıyrın size nası yardımca aloabilirim...
- Bak Nurcall, Call Centerİnizin gazabına niyçün uğradığımı bilmiyorum. Sorun şu ki: yanlış adamın kafasını mikiyosunuz. Yüz keredir söölüyorum ben Velihan Bey diye birisi diilim...
- Kimsiniz peki. Anne kızlık soyadı? Doom tarihiniz günayyıl olarak.
- Adım Sıkılhan Öflan.
- Size sinema pakadı verlim mığ? Sıkılah biy. Kridi Kartı? Avantaj olarak üç film artı, ailenizden bi kişiyle Darfur seyahati çekılış hakkı, ilkonbin kişi fitbol topu ayfon melodusi, kazoz kapaa. Bizden bişi alıcaksınız. Artı, hesabınızı kapatamazsınız, dijital platform üyeliklerinden çıkamazsınız, hiç bişeyi iptal ettiremeaz vazgeçemazsınız, azınıza zçarız...
- Açık sözlülüğünüz için teşekkür ederim...

- Edicaksınız tabi. Üstüne bi de size şirin gözükmeye mecbur diiliz Sıkılhan. İşin adını koyalım. Yolucaz seni. Hiç bişi almazsan da bişiyimize abone olmasan, biyerimizde hesap açmasanda bize para ver, göt!... Biz o parayla dazlak beyaz gömlekli kemik çerçeve gözlüklü kravatorlar ve ağzında denizanası olan gerizekâlı karılar besliycez, lazım bize... Tüketicen ulan godoş!
- Ta.. Tamam Nurcall Hanım. Eee ayda üç lira. Yani öğrenciyim daha henüz... Yani üç lira yollıyım ben size. Call Centeriniz düşsün yakamdan...
- Hiç yoktan iyidir. Ödemeleri aksatma oyarız, faiz işletiriz.Bizden haber bekle Sıkılhan, hadi kapa şimdi. Ya da kapama hatta kal, dakka başı kontör kazanıcaz sırtından. Kapama oyarım. Kapama melodi dinletcez sana!