18 Aralık 2009 Cuma

“Sıkışma Olmi’cak”

Ahmet Hoca albüm yapsana?!
Cübelli Ahmet Hoca, Fatih Altaylı ‘nın özel seans Teke Tek ‘inin baş rol oyuncusu olduğundan beri daha da bi’ dikkatimi çekmeye başladı. Hatta inceden bi’ aydınlanmaya maruz kaldığımı dürüstçe ifade etmem gerek. Bu ince ayar aydınlanma, içimdeki ilham perisini de dürtükledi… Kendimi bi’ anda Ahmet Hoca içerikli bir albüm projesine kafa yorarken, o da yetmedi, bi’ anda kendimi stüdyomda kayıt yaparken buldum…
“Sıkışma Olmi’cak” kısa bi demo… Ahmet Hoca’nın gerçek sesini kullandım…Olabilecekler üzerine fikir vermesi için yaptım… Nancy kim peki? Öyle biri yok… Amerika ve İngiltere pazarı için uydurdum onu… Olur da projeyi oralarda pazarlma ve daha da önemlisi, gavuru imana çağırma noktasına gelirsek hazırlıklı olalım diye düşündüm. Buna da vizyon denir arkadaşlar!
Hocam sen bize ilham verdin, Allah da sana versin. Bu arada albüm işine olur dersen temasa geç… ıvır-zıvır’dan razı değilsen de, söyle hemen kaldıralım…
(bizibozmaz.com'dan alıntı)

ŞArkıyı dinlemek için: http://www.bizibozmaz.com/2009/12/18/ahmet-hoca-album-yapsana/