23 Ocak 2010 Cumartesi

KADINLARI ANLAMAK HAKKATEN ZORMUŞ. YEDEK PARÇALARI YOK SERVİS TELEFONLARI AÇMIYOR.

İLİŞKİ DUAYENİ YAŞAM KOÇLARI ODASI ONURSAL BAŞKANI SARI DOBRA LANBANU OHNUR BİZLERLEĞ!
KADINLARI ANLAMAK HAKKATEN ZORMUŞ. YEDEK PARÇALARI YOK SERVİS TELEFONLARI AÇMIYOR.
İlişki deyince akla gelen tek isim, uzman kişi, saygı duyulası, minnet ve şükran beslenesi, duayen tatlısı insan Lanbanu Hanım...
Adım Ozan Muhtar Börübekir. İlişki yürüttüğüm bayanın adı Sonya SLX. Kendisiyle internette tanıştık.
Almanya Gersenkirşen’de düzenlenen bir Erotik Fuar’da ilk kez dünyaya tanıtılan bir robot idi kendisi. Bilim adamları tarafından henüz taptaze geliştirilmiş,mutfakta tam bir aşçı, salonda bir hanımefendi, yatakta bir oronsbu vb gibi programlarla donatılmış fevkalade hoş bir hanım idi.
Derhal kendisini geliştiren bilim ekibinin şefi Profesör Doktor Wlahund Kieghard’a bir mail atarak robotları Sonya hanım’a talip olduğumu, dinimize göre bir yuvaya bir çöp taşıyanın cennete gittiğini, ücreti mukabilinde bana yardımcı olursa hâsıl olacak sevaptan gerek kendisinin gerekse ekibindeki diğger bilim adamlarının faydalanacağını açık net izah ettim.
Mailime cevap beklerken eve yeni bir yatakodası takımı, İkea’dan demonte mutbak, Koçtaş’tan basınçlı ve FM radyolu banyo aldım, duvara ince televizyon astım, sitraporla mantolama yaptırttım,damdaki kiremitleri indirip Braass Çatı Sistemleriyle kaplattım, balkona camlı akordeon kapı koydurturken bütün pencereleri 11milim siyah contalı ısıcam ile donattım.
Kısacası Sonya için minik bir aşk sarayı tesis edip yuvamızı varlığıyla ısıtması için sabırsızlanıyordum.
Derken beklediğim mail geldi. Profesör Kieghard ellerinde bir tek prototip olduğunu onu da asistanı Körtis’in kullandığını, bana veremeyeceklerini söyledi.
Sonya mademki bir prototipti (önmodel) ve Körtis’i tecih etmişti bu durumda ben araya giremezdim.
Ben de yaptırdığım evi Sanayii’de oto kilit işleri yapan Muaffak adında bir adama 500 dolar depozit ve üç ayı peşin 750 liradan kiraya verip kasım celbinde askere gittim. Acemi birliği Denizli’de usta birliği Erzurum Aşkale’de olmak üzere vatani hizmetimi tamamlayıp döndüm.
Bu süre içerisinde ne yalan söyliyeyim, Sonya SLX’i unutamamış idim.
Gelgelelim henüz kendisinden bir haber alamamış olduğumdan X aşkım Binnaz’a geri döndüm. Binnaz Sonya’nın tersine hiçbir özelliği ve pili olmayan, sıradan bir şişme hanımdı.
Kendisiyle Gedikpaşa’da Rainbow Sex Shop’ta tanışmıştık. Dükkan sahibi Şehsuvar Bayır (38) yandaki eczacının kendisine kafayı taktığını oraya buraya şikayet ederek esnafı “semtin bereketi kaçıyor” diyerek doldurduğunu söyleyip tükkanı kapatmak üzere olduğunu elinde çok miktarda faturalı dildo ve şişme kadın olduğunu istersem bana ucuza bırakabileceğini söyledi.
Uzatmıyayım ben de Binnaz’ı gayet hesaplı bir fiyata aldım, kendisine yirmisekiz atmosfer hava bastım ve epeyce beraber yaşadık. Ancak ben daha sonra internette SonyaSLX’i görünce bu ilişkiyi söndürmüştüm.
Sonya’dan ses çıkmayınca eski ilişkimi yeniden şişirmiş, yaşayıp gidiyordum ki, Alman Teknik Adam Prof Kieghard’dan artk seri üretime geçtikleri, istersem Sonya’nın geliştirilmiş XW TURBO serisinden alabileceğim yönünde bir mail geldi.
Derhal profesörün hesabına 2750 Euro para çıkartıp siparişimi verdim. Binnaz’ı söndürüp beklemeye başladım.
Günler günleri kovaladı, epey zaman geçtiği için arada bi eski ilişkimi şişirip kullandıktan sonra tekrar söndürüyordum. Derken beklenen gün geldi.
Almanya’dan “Galvanizli Sac Bükme ve Mekikli Punto Kaynak Makinası” geldiğine dair bir not aldım. Not şifreliydi, kurye şirketi ve konu komşu anlamasın diye böyle yazılmış idi. Sevinçten notu getiren kuryeye sarıldığımı ve 10 Lira bahşiş verdiğimi bugün gibi hatırlıyorum.
Sonya’yı alıp yuvamıza getirdim. Kitapçığında “Achtung” yazan bölüme uyarak kendisini aralıksız 24 saat şarjda beklettim...İçinden çıkan yedek pil, yedek kirpik ve şarj dinamosu kömürünü kutusuyla beraber sakladım.
Gelgelelim kendisiyle bi türlü ilişkiye giremedik. Kitapçığını defalarca okumama rağmen birtürlü kendisini anlayamıyorum.
Üretici firmanın internet sitesine girerek “Sıkça sorulan Sorular” bölümündeki herşeyi okudum. Forumlara yazdım, teknik destek ekibine mail üstüne mail attım. Ancak Sonya bana haala soğuk davranıyor ve bir türlü istediğim gibi mutlu bir ilişki yaşayamıyorum...
Son çare olarak size yazıyorum. Naapayım, neetmem benim için daha doğru olur. Yoksa bu ilişkiyi WD40 yağlama spreyi sıktıktan sonra bir kenara kaldırarak eski ilişkimimi şişirip canlandırayım...


***

Sevgili Börübekir; öncelikle şunu söylemeliyim. Sakın ama sakın hiçbir ilişkinize yağlama spreyi sıkmayın. Onun yerine meyva aroması kokan ya da hafifi baharatlı deodorantlar sıkabilir ve/veya lifting etkisi taşıyan ve Hyarülonik Acid ile Q10 enzimi barındıran kozmetik kremler kullanabilir, göz çevresi için ise yeni çıkan kafeinli roll on ları deneyebilirsiniz...
* Eski ilişkinizi ikide bir şişirmeyin. Hiçbir kadın partnerinin habire eski aşkını şişirmesine katlanamaz...
* Evet kadınlar herhangi bir klavuzdan okunarak anlaşılmaz. Ve bir ilişkiyi kafalarında bitirirlerse hiçbir teknik servis size yardımcı olamaz.
* Kesinlikle yan sanayiiden kaçınıp orijinal parçalar kullanalım. Çakma YSL, çin taklidi Calvin Clain, Tayvan Çakması Ugg çizme, ilişkiye hasar verir...
* Ve tabii minik sürprizler, tüvit kruvaze ceketler, eritilmiş karın bölgesi, saç ekimi, gözaltı torbaları ve gözlerin kenarındaki kazayağı kırışıklıklara karşı botoks, bakımlı ayak parmakları. Sahiplen, önemli gün ve ayları unutma, çiçek, tektaş, çöpü dışarı çık, küç.butik otelde tatil, Nil Kıyısında Bungalowda nikah tazele, annesine iyi davran, içlik don ve yün fanila giyme, yataa çorapla girme, şişmansın deme şakası bile bitirir, klozet kapaanı kaldır filan. Bu modeller başka bişi istemezler. Eğer olmuyosa iade et, yeni ilişki ısmarla, hayat kısa, görülmesi gereken yüzşeyler, tadılacak yemekler yüzülecek ırmaklar filan var...
Bu aylık bu kadar. Esen kalınız, sevgiyle, ışık gözünüze girsin...
Parmak arası terlik erkekte hoş durmaz...
Pardon konuya yeniden giriyorum ama sex shop sahibi arkadaşının faturalı dildoları nolmuş? Onlara müşteri bulabilirim. Beni bi maille bilgilendirirsen sevinirim.



Şubat L Manyak Dergisi'nden Özetlenerek