18 Ocak 2010 Pazartesi

SIKILHAN VE BELALISI ÇAĞRI MERKEZLERİ

- Alo buyrun ben çaarı merkezleri cadısı Nurcall size nası yardıcı olabiliri. Konuşmılarımız şırkat poltkısı geree banda alınmaktıdır. Doom taariniz günayyıl olark. Aezin kızlık soyadı. Bi üs pakide gecmak ıstermisıız bi alt pakaddenmartın dokuzuna kada iki paket artı bi ordan?
- Hiğğ gene mi siz? Telefonda kafamı zkmekten vazgeçmiycek misiniz gün ay yıl yüzyıl milenyum olarak.
- Çok konuşmayalım Sıkılhan Bey. Herhangi bişeyimizden çıkmaya niyetiniz yok di mı? Fitbol yüzünden borca battık, para lazım. Çıkmak gibi bi niyetin varsa sööle daha sık arıyalım, gün ay yıl olarak...
- Yok ben dersimi aldım. Bazı konulardan dönüş yok anlıyorum. Daha yeni kredi kartını kapamaya çalışan dayımı akıl hastanesine kapadık. Kredi kartı, banka hesabı kapatılamaz, digital platformlardan istediğinde çıkılınamaz. Dayıma da sööledik ama... Kendisine atlara verilen sakinleştiriciden veriliyo, üç aydır bileklerinden yatağa zincirli yaşıyo, ısırarak kendi kulağını koparttı...
- Yazık olmuş dayına... Halbuki daha gepegenç bi insandı gün ay yıl olarak. Biz kendisine bir çok abonelik daha sokabilirdik.
- Ha tanıyosunuz yani kendisini...
- Biz kökezlediğidiğimiz herkesi donuna kadar tanırız gün ay yıl olarak. Annesinin kızlık soyadı. Baltacı. Daha çok gıda harcaması yapıyo. Yüzde yirmiüçle peynir birinci, ekstrelerinde benzin gözükmüyo demek ki arabası yok, alkola düşkün, çevredeki marketlerden kartıyla bir çok bira almış, erotik kanallardan da üç alışverişi var. Filimlerin adı: İşveli Uçurum, Arzuyla Oturanlar, İlişki Vagonu. Bu arada, dayın top olabilir mi Sıkılhan, hiç fitbol alışverişi göremiyorum burda. Ayrıca hiç aksiyon filmi izlenmiyor evinde. Yüzde atmış ağırlıklı olarak romantik dizi ve yemek programları var... Ne biçim erkek lan senin bu dayın...
- Kardeşim adam delirdi artık, tüketemiyo, size yaramaz...
- O yaramaz ama sen yararsın. Dayının top olduğunu herkese yayarız. Elimizde çeşitli abonelikler içın toplanmış yetmişmilyon telefon numarası var. Herkese mesaj atarız, saat başı ararız, hatta makinaya yükleriz o otomatik olarak durmadan arar, fon müziği yaparız bekletirken fonda çalar. Evini taşlatır, linç ettiririz.... Nıha... Nıha... Nıhahahahahahahhhhağğğ... Durmamı istiyosan üç rakamına bas...
- Bak Nurcall. Benim de kendime göre bi takım hacker özelliklerim var. Yemem içmem senin ve çetenin telefonlarını bulur, o dazlak kafalı kemik gözlüklü beyaz yakalı dilenci, açgözlü, gravator amirlerin dahil alayınızın telefonuna başka bir çağrı merkezi musallat ederim. Size “paket satıcaz, arge yapıcaz, reklam edicez” diyin zar zar zar kan kustururlar. İt iti kırar, dinsizin hakkından imansız gelir. Üçe filan da basmıyorum hadi bakalım.
- Baarma lan! Çok kişi kurtulmaya çalıştı Sıkılhan, boşa debeleniyosun sökmez. Girdin mi çıkamazsın. Hatta, çıkmadan bulunduğun yerde duramazsın, bi üst pakede filan geçmen lazım. Bize para ver. Ek kart, ilave kontör, ekstra film, bunlardan al... Madem üçe basmıyosun bari tren yoluna bas. Var ya hani merdiven gibi diyez işareti...
- Hasta olmuşsunuz gözüm siz.
- Yatırım yaptık borca girdik ulan. 3G elimizde patladı. Buyrun size daha fazla nası yardımcı olabiriz, Nurcall ben. Namkörler... O dayına verdikleri atlara verilen yatıştırıcıdan ver bize, sinirlerimiz bozuldu, yıldız tuşuna bas...
- Biraz dışarı çıkıp dolaşın, herşey dijital diil şu dünyada kuş var, çiçek var. Son zamanlarda anneanneni aradın mı sen Nurcall? Ara bi konuş ya, masumiyetin sesini duy, biraz arın...
- Hınnf aradım... Kendisine film pakedi verdik. İyice yaşlanmış tombiğim yaa. “Ananecim yıldız tuşuna bas” diyorum basamıyo yaa...
- Piiiy... İyice... Çık ordan Nurcall, kaç denize doğru koş, sadece gökyüzüne bak kimseyle gözgöze gelme... Yakın o çağrı merkezini, vahşi kapitalizmler baldırdan dalmış kuduz etmiş sizi.
- Ruhumun düğmeleriyle oynama Sıkılhan. Hatırlatırım, konşmalarmız şikatpolitikısı geree bandaalınıyo. Yaşatmazlar soona beni. Kapıyorum şimdi ban. Ben kapatıyim sen bizi ara sana girsin, hihohahah... Nıhı.. Nıhı nıhahahaha... Durmamı istiyosan beşe bas, iki yıldız bi tren yolu, para ver lan bize göt!
Bu Haftaki Leman Dergisi'nden