17 Nisan 2009 Cuma

TOPALOĞLU’NUN “OBAMA” ŞARKISI REKORA GİDİYOR!

Hello Obama, hoş geldin başkanlığa/ Barış getir bu dünyaya/ O, o... Obama, hoş geldin başkanlığa/ Durdur bu savaşları/ Bitsin artık gözyaşları/ Geri getir umutları/ Durdur bu savaşları/ Bitsin artık gözyaşları/ Geri getir umutları
Mustafa Topaloğlu’nun ABD Başkanı Barack Obama için yapıp kliplendirdiği şarkısı ‘Welcome to Presidency’ internette izlenme rekoru kırıyor Obama’nın başkan seçilmesine çok sevindiği için bu şarkıyı yazmaya karar veren Topaloğlu, besteyi onun da hoşuna gitmesi için ‘blues’ tarzında yaptığını söylüyor. Obama’nın başkanlığının dünya barışı için önemli bir adım olduğunu söyleyen Topaloğlu, “Ben bu şarkıyı kendisi Türkiye’yi ziyaret etmeye karar vermeden önce yazdım. Başkan seçildiği zaman çok duygulandım. Sanki kendi ülkeme başkan seçilmiş gibi sevindim. Bir sinerji oldu, inanılmaz sevindim, duygulandım ve bu besteyi yaptım. Sözleri ben yazdım, müziği Uğur Bayar yaptı” diyor.
MUSTAFA TOPALOĞLU’NUN “OBAMA WELCOME TO PRESIDENCY” ADLI ŞARKISINI İZLEMEK İÇİN RESMİN ÜZERİNE TIKLAYINIZ