20 Aralık 2007 Perşembe

Bayramlaşalım

SMS’İNİZE “KUZU POSTUNA BÜRÜNMÜŞ KURT” MESAJLARI

1) Yüreğinin ışıltısına damla damla yağan umut, arifeden sonraki gelen gün yüzündeki mutluğuna taçsız bir rehber olsun, cümle alemin, ailenin ve sülalenin bayramı kutlu olsun. (Dayımgil arife gününden size yatıya gelicekti, hala sizdeler mi? O nursuz yüzlü herifin elini öpmem ben! Gittilerse iki kere çaldır kapat)

2) Bayramınız kutlu, sevdanız kanatlı, ümitleriniz atlı, neşeniz katlı, sofranız tatlı, cukkanız bahtlı, adeseleniz hatlı olsun. (Gültekin oğlum kalk o bilgisayarın başında, çık odandan baban kudurdu gelicek şimdi yanına. Bak Nergis teyzenler gelmiş gel ellerini öp. Oğulları Sezgin’i de getirmişler çocuk konuşmayı öğrenmiş “Gültekin dayım nerde?” diye sorup duruyo)

3) Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Rabbıma ulaşırsa nur olur, dualarımız birleşsin bayramlarımız nurlansın. Kurban Bayramın kutlu olsun. (Bahri amca hacı amca döndü mü Mekke’den? Bana bi spor ayakkabı sözü vermişti. Yanlış anlaşılma olmasın ama getirdiyse bi uğrıyım diyorum size)
4) Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin öyle içten samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. (Firdevs, babamlar bayramlaşmaya gitti Kartal’daki akrabaların yanına gece 11’den önce dönmezler aşkım. Gelsene ev boş. Bayramlaşalım Bayrampaşalım kız!)
5) Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum... İyi bayramlar! (Canuş, bizim kızlarla Kuyukent’e kaçıyoruz. Pazartesi’ne prezantasyonum var dedin seni uyandırmadım, çalışırsın sen. Buzdolabında kavurma var ısıt ye tatlım. Öptüm)

6) Bin damla ışık süzülsün yüreğine, bin muştu dolsun gönlüne, bütün hayallerin gerçek olsun, duaların kabul olsun bu bayramda. (Feyyaz kardeş, kesime gelmedin senin butu çocukla gönderdik. Senin pay bi parça ufak oldu ama idare et Şeker Bayramına helalleşiriz canım kardeşim benim)

7) Sema kapılarının açık olduğu bugünde heybenizde tohum tohum dua menekşeleri saçmanız temennisiyle hayırlı bayramlar. (Kanka nerdesiniz yaa? İlk günü akşamı Limedoor Bar’da sahne alıyoruz diye konuştuk önceden. Satışa gelirsem dağıtırım grubu, vokalsiz kalırsınız bak. Topla elemanları teçhizatı hadi)
8) Benim ömrümde ırmaklar vardır sularında hayallerimi yüzdürdüğüm, benim ömrümde sevdiklerim vardır bayramlar ayrı geçince üzüldüğüm. Bayramınız mübarek olsun. (Anne benim bacağım kırıldı ama panik yapma! Bursa Çekirge Devlet Hastanesi’ndeyim. Kayak yapmaya geldiğimi lütfen söyleme babama. Ben iyiyim anne merak etme)
9) Bugün ellerinizi her zamankinden daha çok açın. Avucunuza melekler gül koysun, yüreğiniz coşsun. Kurban Bayramınız hayırlara vesile olsun. (Coşkun Aksaray’da Olimpos Club’a gel. Para getir, kartın limiti gümlemiş. Hesap şişti hacı. Olay çıkıcak çabuk gel)

10) Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız ise isabetli, yuvanız muhabbetli, Kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, yüzünüz mutlu, bayramınız kutlu olsun. (Billurcum uçaktan çektiğim bulut fotoğraflarını aldın mı? Çok şekeeeer di mi? Kapatıyorum telefonu hostes uyardı şu an, mecburi iniş yapıyomuşuz filan)
Alper Atalan