29 Aralık 2007 Cumartesi

LAVAŞ ÇİFTİ İKEA'DAN ALDIKLARI DEMONTE NOEL AĞACINI KURMAYA ÇALIŞIRKEN BİRBİRLERİNİ BIÇAKLADILAR

- Ters tutuyosun Hamdi... Prospektüsü diyorum. Ayol elindeki kağıt ters. Öyle ağaç mı olur allasen.
- Elimin altında konuşma Sümeyye. Benim adım Hamdi Lavaş, senin gibi ağacı televizyonda görmedim. Köyde ormanların arasında büyüdüm.
- Düpedüz ters işte...
- Lan manyak etme adamı senin yedi sülalenden fazla ağaç gördüm ben bizim köyde.
- E belli oluyo köylü olduğun. Elindeki bi kağıda bakıp da bi noel ağacını monte edemiyosun. İkea mikea senin neyine, noel ağacı sana ne lazım allahın davarı.
- Doğru konuş seni demonte hale getiririm Sümeyye. İkeayı kuran herif gelse parçalarını bi daha bi araya getiremez.
- Kolaydı o asıl ben seni şimdi... Al bakalım.
- Naaptın kız çıkar çabuk o bıçağı karnımdan.
- Çıkarmıycam işte. Lütfen o barsaklarını da topla salonun ortasından. Çocuğa kötü örnek oluyosun. Zaten bi türlü oyuncaklarını toplatmayı beceremiyorum.