14 Aralık 2007 Cuma

Halkın Haber Alma Özgürlüğüne Bir Kez Daha Sahip Çıktık! İşte “Kötünü Yiyim Ayağı” İle Dev Röportaj!!!!

“BLOGLARIN AMİRAL GEMİSİ’NİN KADROSUZ, SİGORTASIZ VE HARCİRAHSIZ MUHABİRİ “MEMNUNE TOZOT” “KÖTÜNÜ YİYİM AYAĞI”YLA KONUŞTU, FOTOĞRAFÇISI “CANKUT FEVRİBEKİR” GÖRÜNTÜLEDİ…

BLOGCU BİZ OLARAKTAN: Alo Memnune, şu an bütün ülke nefeslerini tutmuş bu satırları okuyor. Bize neler söyliyceksin? “Kötünü Yiyim Ayağı” senin pencerenden nasıl yansıyo? Elektriğiniz nasıl gelişti? Özel bi soru sorabildin mi? Başparmağını köşeye sıkıştırabildin mi? Nedir? Memnune?
MEMNUNE MUHABİR: Senin benim gibi bi ayak işte fazla gözünüzde büyütmeyin bana kalırsa. Kıvırıyo, yalan yanlış eveliyo geveliyo filan. Bastırdım biraz bileklerinden üstüne gittim ama fırsatım olmadı..
BLOGCU BİZ OLARAKTAN: Fırsat derken hangi konjüktüre göre Memnune? Gündemi çalkalayacak, bomba gibi düşecek bi kaç satır alabilir miyiz senden?

MEMNUNE MUHABİR: Ne alaka yaaaa! O benimle gönderdiğiniz Cankut denen fotoğrafçı yok mu. Daha ayağı görür görmez yere kapanıp öpmeye başladı. Sözde “Kötünü Yiyim Ayağı”nın bunu bize yapması lazımdı. Tam bi pohpohlama, ego köpürtme, inceden ayar damar beklerken Cankut ayağı öpünce herifin topuğu Kaf Dağı’na kalktı. Tek laf alamadım ağzından. Kovmalık etti resmen…

BLOGCU BİZ OLARAKTAN: Memnune…. Memnune beni duyabiliyo musun? Son söylediklerin anlaşılmadı. Tam olarak bize bi profil çizebilir misin? Ayak dediğimiz size, ayak bacak yaptı mı? Bi duacı olma durumu, paspas konumuna geçip yalar yakar halleri… Bunları yaşattı mı sizlere?

MEMNUNE MUHABİR: Yok olmadı o dediklerinden. “Zaten herif özellikle ‘kötünü’ yiyim ayağıyım ben, benim janrım başka hanfendi. Sizin aradığınız ‘dötlü popolu’ bişi galiba. Benden günahımı alamazsın, üstüne basmadığıma şükret. Sana kanım kaynar gibi oldu ama içimde kötülük olduğundan bu aşamada o da mümkün değil” dedi.

BLOGCU BİZ OLARAKTAN: Köt diil de kötü müymüş yani? Sesin kesik kesik geliyo… “Ablacım sen bi tanesin, senin gibisi dünyaya gelmedi. Biz senin yanında bakma cahil cühela takımından ayaklarız. Senin gibi elli tane olsa zaten bu dünya güllük gülistanlık olur” şeklinde bi yorum alabildin mi kendisinden?

MEMNUNE MUHABİR: Almadım diyorum. O ayak başka ayakmış diyorum. Niçin beni kimse dinlemiyo yaaa… Cankut’a da dedim: “Bak Cankut iyi fotoğrafçısın, sanatına lafım yok… İşinin ehli bi insansın” dedim…

BLOGCU BİZ OLARAKTAN: Seni etkiledi yani ayak? Cankut’a inceden ayar çektiğine göre seni de düşünceleriyle esir aldı diyebilir miyiz Memnune?

MEMNUNE MUHABİR: Onu demiyorum yaaa hayret bişisiniz siz de… Ben Cankut’a dedim ki… “Röportaj sırasında kontrol bende… Eğer böyle zappadanak adamın ayağına kapanıp öpersen o zaman benim kurgumun içine edersin” dedim.


BLOGCU BİZ OLARAKTAN: Cankut mu etkilendi ayaktan? Her iki kişiden birini mutlaka etkisi altına alıyor diyebilir miyiz Memnune?

MEMNUNE MUHABİR: Valla orasını bilemem. Yalnız biraz cilt ve istenmeyen tüy problemi olduğunu söyliyebilirim. Kendisine de söyledim zaten… Söyliyceklerim de bu kadar ayrıcana.


BLOGCU BİZ OLARAKTAN: Teşekkürler Memnune. Motosikletli bi arkadaş sizin oraya doğru geliyo, bi paket alıcakmış siz meydana doğru çıkın bi buçuk saat kadar bekliyceksiniz yalnız. Cankut benzin deposuna oturur sen de adamın arkasına geçersin. Ulaşım masrafınız olmadan dönebilirsiniz. Sağol ve varol…


Alper Atalan