2 Aralık 2007 Pazar

“25 Milyon YTL Bana Vurursa Ne Halt Ederim?” Sorusuyla Apışıp Kalmayın Diye…

BLOGLARIN AMİRAL GEMİSİ SİZİN İÇİN DERLEDİ… ENİNDEN DE ACAYİP KİMİ BİRTAKIM YILBAŞI İKRAMİYESİ HAYALLERİ

Semih Baltutan (27-Futbolcu): “RİNANDİYO’YU FENERE, KAKA’YI CİMBOM’A ALICAM”

“İkramiye bana vurursa ilk iş olarak kendime bi daire alırım, ondan sonrasında da bastırır parayı futbol ilahlarından Ronandinyo’yu Fener’e, Kaka’yı da Cimboma bonvervis bedelini ödeyip de getirtirim ülkemize. Yoksa bu Tüssel Süper Futbol liginin heycanı kalmıyo, futbol camiyası adına son sözü söylerim kendi hesabıma. Üstümüze düşeni her vatandaş gibi yapılması gerek. Yoksa niçin 22 kişi koşsun ki bi topun peşinden? Neticede porofesyönellikte bu var, bütün dünyada ekonomik oldu futbol da”
Maksude Dindipınar (23-Manken Fotomodel): “BAŞROLLERİMİ BRAD PITT’LE AL PACINO PAYLAŞSIN İSTİYORUM”

“Paranın bir kısmıyla babama Pejo Kangroo, anneme de memleketten yayla evi alıcam, ondan sonrasında free takılmak istiyorum. Ama tabikine para her şey demek değil, önce insan ailesini sevdiklerini düşünücek bunu biz böyle gördük büyüklerimizden. Kendimin rejisinde çok kaliteli bir imza atıp dizimi çekmek istiyorum. Uçurumdan yuvarlanan arabalar, geçmişten gelen hayalet tarzı sipeyşıl efekt insanlar harcamadan kaçınmak yok yani. Tam bir rüya project olucak. Safi aksiyona odaklanılmasın, aşk da var. Ben ve Brad birbirini seven iki şey ama kavuşamayan durumundayız. Safi aşk da alınmasın ayrıca. Al Pacino da karakter olucak. Ağır bi rol oynıycak, tam da duruşuna uygun bişeyler bulunucak. Tam emin diilim ama sonunda benim için silahlar konuşabilir ve Brad Al Pacino’yu vurabilir. Sonunu da söylemek istemiyorum aslında”

Kenan Delibaş (25- Taksici): “SİKORSİKİ HELİKOPTERLE GÜL KURUSU YAĞDIRICAM, DEĞERİMİ BİLMEYEN VEFASIZA”

“İkramiyesinde diilim kardeş, nedenini sorma. İki çeyrek alıcam vursun vurmasın beni bağlamaz gerekirse banka da soyarım kafama direkman koydum bunu biliyo musun! Dalıcam Sabuncakis Çiçek’e ‘Nedir kardeş sizin komple toptan elinizdeki mal? Şu kadar mı? Tak al sana trink para bütün malı çıkarın yığın kurusun’ Neden kuru diye sorma kardeş. Bugün bitmiş bir sevdanın ardında kaldı o yaşanan her şey. Yaş mı olucak bi de! Kurudu bitti onsuz benimle hepsi gibi hayatımın… Binicem pilotun yanına, açıcam bi 35’lik yalan yok. Çek kardeşim Mevlanakapı’ya diycem pilota. Tam üstünden geçerken çağrı bırakıp ona ‘Dök’ diycem ‘Pilot kardeş’ bütün hepsini… Doysun kara bahtımla, o mutlu olsun bana yeter… Böyle kardeş. Bu model bi hayal ama görüceksin gerçek olucak bunların hepsi”


Hacer Canbakar (33- Yönetici Asistanı): “KAŞALOT BALİNA ABLASI OLMAK İSTİYORUM, İZİN ÇIKARTIRSAK EĞER”

“Evim Balat’ta tüm paramla Haliç’e küçük buz dağları yaptırıp kutuplardan balina getirtmek istiyorum. Belgesellerde soyu tükeniyo diye duyuyoruz, içimiz ağlıyo o hayvancıklara. Yazışmaları ben yaparım, sonuç olaraktan mali bütçeyi de çıkartabilirim. Yeter ki izin versinler diyorum ben. Kutup ayısı da olabilir veyahut da deniz aslanı mesela. Tatil günlerinde elimle beslerim ben onları evim yakın zaten, Balat’ta… Hı hıı… Yok bi arka sokak, sizin dediğiniz dayımgilin”

Süleyman Tırtankara (47- Demir Döküm Atölye Sahibi): “JUPİTER’İN UYDUSU ELARA’DAN 4500 DÖNÜM ARAZİ KAPATIRIM”

“Bugün borsacı bi insana bile gitsen gayrımenkul diyo bilader. Para bana çıksa binbir türlü akraban ortaya çıkar biliyon mu, anası danası gagası her türlüsü yakana yapışır borç ister. Aklı olan adam oyroya dolara bağlamaz parasını. Napar arsa alır ne biliyim emlak alır, ama dünya yer olarak bitmiş benim gözümde. Ay desen Amerikanın malı artık, açtırdım baktırdım bu internetten oraları yaşanıcak gibi yerlermiş bilmiyorum biz de bilim adamlarının yalancısıyız tabi bi yerde. Yarın birgün gidicekler oralara, şimdiden akıllı olup çevirmek lazım ufak ufak… Hem tapulu gezegen bilader, deprem olsa başım ağrımaz annadın mı”

Satı Kaş (52- Ev Hanımı) “BEN BİLMEM BEYİM BİLİR”
“Ben bilmem beyim bilir”
Cumali Gürgünceli (36- Kasap): “GRAVİTASYONEL ANTİ MADDE PARÇALANIMI PROJESİNE DESTEK AMACIYLA YARI İLETKENLERİN POLARİZE EDİLDİĞİ BİR IŞINIM REAKTÖRÜ KURARDIM”
“Bu konuda çok geri kaldık hacım, mal sahibi mülk sahibi hani bunun ilk sahibi. Biz okumadık bari insanlığa bi faydamız olsun. Hepsi araştırma geliştirme ünitelerine feda olsun”

Sumru Yersuvart- Kumru Hancılar (23-23 Net Bilişim Şirket Sahipleri): “OKYANUS DİBİNDE SU ALTI BULUŞMA MEKANI KURUP, BEKARLAR PARTİSİ VERİCEZ”

“15 Milyon YTL giderimiz var, mekanı suyun 15bin fersah kadar altına inşa ettiriyoruz. Davetlileri nükleer denizaltılarla alabiliriz. Yalnızca 4 milyon YTL’ye bu transfer gerçekleşiyor. Dört adet klonlanmış Beyonce’nin vereceği CIP konser için 3 milyon dolar ayırıyoruz. Su üstündeki gemilerden fiber borularla sis indirip mekanın tavanında bulut varmış havası verme gibisinden çılgınca da bi fikrimiz var fakat henüz tabi bunun finansal portresi açığa çıkmadı. Bütçeyi aşması durumunda mekanın dışında, okyanus dibinde dalgıç kıyafetleriyle şov yapacak olan sirk ekibinden vazgeçebiliriz, sonuç olarak sadece aslan kafesini indirmek 2 milyon dolara patlıyo”
Yazan: Alper Atalan