7 Aralık 2007 Cuma

SARI DOBRA



- Naaber güzellerim? Nasısınız gıı? Ben iyiyim Allahıma bin şükür, sarıyım dobrayım, bak açık konuşucam. Hafif kilo verdim dimi ban? Kız incelmemiş miyim, dobra söyle, ver mişim di mi hafif basenlerden. Eğriye eğri, doğruya doğru şimdi, yüzüm burda Allah var yukarda, kilo verdim ben, evet… Topuklarım nası, kız bembeyaz di mi? Bak “beyaz” diyo, kurban olurum ben sana. Canımsın…
Eveet. Ne hayatlar var di mi annem. Az sonra kaynı eltisini dayısıgille beraber boğup eniştesinin skoda arabasıynan ormana götürdükten sonra çocuklarını da dilendiren…Ha? Ne? Ahaha… Zayıflamışım di mi ben. Bakma sen ekran biraz geniş gösteriyo. En aşşa üç kilo fazlası. Dobra konuşucam ayıptır söylemesi akşam peşmelba yiyip boza içtim, bende yalan yok açık konuşuyorum. Azcık da dünden kalma keşkül vardı Sabri Abi dükkandan getirmiş. Burdan Sabri Kundura’ya da teşekkür ediyoruz tabii. Sabri Abi aslında kunduracı Keşkül’ü Basri diye Üsküplü bi komşusu var ona yaptırıyo, müthiş bişe. Üsküplü Basri, canımsın… Yok ama kı bu ekran toplu gösteriyo vallahi, hıı di mi?
Evet ikinci konuğumuz hanımı bir kartonpiyerciyle kaçan İsfendiyar Bey ve kayınçosu tarafından yüzündeki et beni kopartılan Adviye Hanım. Ama daha önce saçlarımı oryalle iki ton daha açan Kuaför Hicri’ye bi teşekkür ediyorum söz vermiştim burdan. Bu yüzümü daha küçük gösteriyo ama di mi, sarı topluyo ekranda ama kilo da verdim yani azcık ahaha yalan mı kı? Yok valla ayaklarım bile küçüldü, Osman bi yakın girsene şu ayaklara, ba ba… Ayakkabı faraş gibi kalıyo kız küçüldüm hakkaten harbi kız vallahi… Ne diyodum ben… Hic li bişeydi… Hicaz bi parça… Yok Hicri… Hicri hakkat güzel oldu bu saç bana ya, haa. Kız vallaha bak ben saç kestirmeye verdiğim paraya acımam, ama azcık kilo da verdim… Evet…
Bu sabahki porogramım da burda sonaeriyo, yarın gene burdayım ben, canımsınız. Zayıflamışım ama biraz di mi, Allahaşkına, ahaha. Hıı? Yok yok verdim bayaa. O et benini yarınki porograma getirsene gösterelim burdan 75 milyona, gıı ne utanıyosun yolan utansın. Vermişim ama di mi?